Tidlig UL uke 9+5

Vis vedlegget 71625

Se på denne vakre skapningen her a! :-D Hjerte slo som bare det og den sprella rundt <3 Menstermin stemte enn så lenge, så er 9+5 idag :) Ny ul om 4 uker! :)

❤️ Mars 2015 ❤️

Å så herlig!!
J skal på tidlig ul uke 9+6, gleder meg!!
Du skal ha en til i uke 14, er d privat eller fikk du d ekstra i så fall hvorfor??
Håper på d samme evt;)

Så gøy :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så gøy :-) der begynner det jo faktisk å ligne på noe :-) jeg gleder meg til min neste ul, på mandag, da er jeg 9+4.

Sent from my iPad using BV Forum

Så fantastisk :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Så kjekt. Va på tidlig ultralyd i uke 8. Va så kjekt å se at d faktisk va någe der =D

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app

Å så herlig!!
J skal på tidlig ul uke 9+6, gleder meg!!
Du skal ha en til i uke 14, er d privat eller fikk du d ekstra i så fall hvorfor??
Håper på d samme evt;)

Hun spurte om jeg ville ha en ul om 4 uker for å se at alt var bra. Var offentlig, men i nord, så de har ikke så alt for mange gravide her :)
Hadde en BO i Mars, og har hatt 3 PA tidligere i livet.
Har vært veldig stressa og bekymra så kan være derfor jeg får en ekstra ul, stress er jo ikke bra for nurket.

❤️ Mars 2015 ❤️

Så godt å se! :) Var på tidlig ul idag jeg og, og den sprellinga var fantastisk altså :)

Sent from my iPad using BV Forum

Hun spurte om jeg ville ha en ul om 4 uker for å se at alt var bra. Var offentlig, men i nord, så de har ikke så alt for mange gravide her :)
Hadde en BO i Mars, og har hatt 3 PA tidligere i livet.
Har vært veldig stressa og bekymra så kan være derfor jeg får en ekstra ul, stress er jo ikke bra for nurket.

❤️ Mars 2015 ❤️

Ok, skjønner.
J hører nok m de når j er der. Er ganske stressa selv etter 1 sa og 1 ma i uke 12 begge to. Sånn sett har j VELDIG lyst på en ul etter uke 12 for å se at alt er greit. Bare "flaks" at vi oppdaget ma da d var privat ul, hvis ikke kunne j gått m d til uke 18, og d hadde jo IKKE vært bra.
Lov å håpe på ekstra ul i hvertfall;)

Masse lykke til til deg!!

Så nydelig liten nurk ♥

Ok, skjønner.
J hører nok m de når j er der. Er ganske stressa selv etter 1 sa og 1 ma i uke 12 begge to. Sånn sett har j VELDIG lyst på en ul etter uke 12 for å se at alt er greit. Bare "flaks" at vi oppdaget ma da d var privat ul, hvis ikke kunne j gått m d til uke 18, og d hadde jo IKKE vært bra.
Lov å håpe på ekstra ul i hvertfall;)

Masse lykke til til deg!!

Håper virkelig de skjønner deg og gir deg god oppfølging! Ingenting er verre enn å være usikker og redd! Masse lykke til til deg også :)

❤️ Mars 2015 ❤️

Næmmen se der! Så herlig :) gleder meg til neste ul jeg :))

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp