Tidlig ul Uke 6

Har hatt tul med de to andre, med nr 1 i uke 12, da var han en liten spellemann :D med nr 2 tok jeg i uke 6 for å se at der faktisk var liv, pga brunlig utflod, han tok utvendig ul og fekk se en liten prikk og hørte hjerte :) skal bestille tul i uke 10 denne gangen tror jeg

Lurte på to ting ang. privat UL:

Er tidlig privat UL god grunn til å få fri? Jobber som lærer på barneskolen..de er ganske strenge på slikt og ønsker innkallelse eller kvittering etter legebesøk. Er jo ikke legen som sender meg....hva tenker dere om det?

Og ble partneren med på første UL? I samboeren sin jobb er det lettere å få fri, han avspaserer...han har lyst til å bli med,men redd for at gynekologen skal synes det er rart når det er så tidlig [emoji28]
Tenkte å gå når jeg er rundt 8-9 uker på vei [emoji4]

Sniker fra Juli. Fikk ultralyd på sykehuset 7+2 og 10+5 og hadde med samboer begge gangene. Tror det er ganske normalt:) var jo ikke så mye se, men hjerte banka og bilde fikk vi med også;)

Lurte på to ting ang. privat UL:

Er tidlig privat UL god grunn til å få fri? Jobber som lærer på barneskolen..de er ganske strenge på slikt og ønsker innkallelse eller kvittering etter legebesøk. Er jo ikke legen som sender meg....hva tenker dere om det?

Og ble partneren med på første UL? I samboeren sin jobb er det lettere å få fri, han avspaserer...han har lyst til å bli med,men redd for at gynekologen skal synes det er rart når det er så tidlig [emoji28]
Tenkte å gå når jeg er rundt 8-9 uker på vei [emoji4]

Det er mange som velger å få medisinske undersøkelser privat. Jeg har gått til privat gyn, lege, kirurg etc. Det er like gyldig som om man går til det offentlige. Så kvittering på undersøkelsen holder i massevis :)

Samboeren min var med meg på tidlig UL sist. Hun vi var hos sa det var veldig vanlig at pappaen også var med. Man har jo somregel tidlig UL fordi man er bekymret for at alt skal være bra der inne. Da er det godt å ha mannen sin om man får dårlige nyheter.

Back
Topp