Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har fått time privat til tidlig ul og første besøk hos jordmor imorgen, gleder meg! Noen andre som har tatt tidlig ul i uke 6?
Jeg skal ha TU i uke 7 [emoji4] Blir spennende!
Jeg tror ikke vi skal ha UL før den ordinære. Hvorfor tar man tidlig UL hvis alt virker ok?
Mange ønsker det kun for å se babyen, se at det er liv, og ha en ultralyd før den ordinære. Disse bestiller da privat, siden helsevesenet ikke dekker tidlig ultralyd av den grunn
Andre igjen har opplevd spontanaborter, ma, eller svangerskap utenfor livmoren. Evt andre medisinske grunner (tidliger blødninger, store smerter, liten hcg-økning etc) til at man bør sjekke om det er liv, og om det er rett plassert. Og så har du en gruppe som ikke vet når de ble gravide, og trenger å fastslå det![]()
[emoji173][emoji173]Gleder meg til å høre hvordan det har gått[emoji1]
Jeg skal kontakte legen min i morgen og høre om jeg kan få TUL på sykehuset. Om jeg ikke kan det så blir det privat[emoji4]
[emoji173][emoji173]
Greit å høre om man kan få det på sykehuset ja [emoji4] Koster litt privat, men i alle fall for min del er det verdt pengene [emoji4] Jeg klarer ikke tro på det før jeg ser et bankende hjerte [emoji813]
!