Tidlig ul privat

christiin

Betatt av forumet
Skal noen her det? Har bestilt time i uke 7 for innvendig ul. Målet er å bekrefte hjerteslag og plassering i livmor :)

Aner ikke hvordan disse tingene fungerer. Har bestilt legetime, det blir i uke 7. Regner med jeg får vite der hva vi må gjøre videre og blir satt opp på alle undersøkelser og greier som trengs?

Skal ta i uke 12 :)

Må bare si at sist gang så sa svigersøstra mi at ho hadde ul både i uke 7 og uke 12, og jeg husker jeg sto som et spørsmålstegn. Skjønte ikke hvorfor ho tok det så ofte. Men nå er jeg på graviditet nr 2, og tydeligvis mer nervøs enn under graviditet nr 1. Haha, så nå vil jeg også ta i uke 7! Må inn å ta celleprøve, skal se om jeg får kombinert det ;)

Vi kommer til å ta tidlig UL i uke 7 og 12. Vi bare vite at det er liv og at alt er vel.
Sist hadde vi i uke 8 og så en liten bønne med blinkende hjerte :) vi hadde ikke uke 12 da, men vil ha det nå.

Har blitt henvist til tidlig UL på sykehus, håper det blir i uke 7-8 :) Skal til lege først 6+6 og håper å få UL første gang da :)

Tror det blir oppfølging på sykehuset. Om ikke blir det privat ultralyd i uke 7 og 12 tenker jeg:-)

Jeg skal ta i uke 7.

Jeg skal også i uke 7. Gikk ikke til tidlig ul med de to andre, så kjenner jeg er spent :) Gleder meg til å se et bankende hjerte!

Åi! Legen min har fått sånn funksjon at jeg kan skrive mld til han på nettsiden. Så, jeg skrev til han og spurte hvordan jeg kunne få tidlig ul siden det ikke er noen private gynekologer i byen jeg bor i, og ingen i nabobyen. Og da fikk jeg henvisning :happy: Da tror jeg det blir uka før julebordet, så får svar på hvordan ståa er før jeg trenger å si det på jobb :happy119

Skal til legen i uke 8:) hvis jeg ikke får det der skal jeg bestille privat:)

Jeg skal ikke til legen før i uke 12 så må ringe å få privat ul. Tenkte å ha en før legetimen. Klarer ikke å vente til etter da og det kan jo vere lang ventetid. :)

Jeg har ikke mulighet til å ta tidlig ultralyd i uke 12, går det greit å ta i uke 9-10 tror dere? En ultralyd er vel bedre enn ingen ultralyd..

Back
Topp