Tidlig ul privat

Jeg får en rundt uke 7 på sykehuset, kommer også til ta en privat rundt uke 12/13 :)

Skal på mandag. Håper jeg er 7 uker da. Mistenker at jeg er kortere da..

Tar en privat i begynnelsen av nyåret, er da 13/14 uker på vei :)

Jeg er med i et forskningsprosjekt så skal ta ul i uke 7,10,13,18,24,30,36 og39-40

I tillegg skal jeg grunnet missdannelser i forgje svangerskap på en ul i uke 6 (privat) og en i uke 12 på sykehuset. Samt på OUL.

Det forgje svangerskapet endte i MA og første gang kom babyen 2 mnd før tiden med div infarkt i morkaken osv så skal være godt å bli fulgt tett opp.

Har blitt henvist til tidlig UL på sykehus, håper det blir i uke 7-8 :) Skal til lege først 6+6 og håper å få UL første gang da :)
Kan man få ul hos fastlege? Håper jeg får komme raskt inn til gynekologen men det er visst uhorvelig lang ventetid hos henne! Nesten så jeg vil be om tidlig ul på sykehuset, er kanskje ikke like lang ventetid der... har time hos fastlegen når jeg er 6+0.

Kan man få ul hos fastlege? Håper jeg får komme raskt inn til gynekologen men det er visst uhorvelig lang ventetid hos henne! Nesten så jeg vil be om tidlig ul på sykehuset, er kanskje ikke like lang ventetid der... har time hos fastlegen når jeg er 6+0.
På legekontoret har de eget rom for UL, men vet ikke om det er standard andre steder:)

Her får æ ekstra oppfølging pga tiliar svangerskap. Så æ ska ca i uke 8 å så i uke 12. Å så regne dæm me d bi 1 tel før oul. E kjæmpe spent. Men føle litt at æ ikkje klare å roe mæ ned før æ e runda uk 12 å litt tel. Sia d va da æ møsta sist...

Verdens hyggeligste dame ringte meg i går og lurte på om det passet å ta en UL om 2 uker, 17 november. Gleder meg :woot:

Sist jeg var gravid hadde også fastlegen eget rom for det, men er ikke alle som kan bruke ul apparatet. Fastlegen min kunne ikke, så måtte til en annen. Nå har jeg byttet lege, så spent på om de har.

Er det innvendig ul de tar tidlig bare?
Husker jeg fikk innvendig i uke 6 sist, og på magen i uke 14.

Tenkte å bestille time noen dager føre vi reiser til Gøteborg,og da er jeg bare 6uker. Holder det til å se hjerte slå? Det gjorde det sist mener jeg(lenge siden:p)

Har bestilt tidlig UL om to uker, i uke 8. Noen som vet om man kan se om det er en eller to i magen da? Og tar man innvendig elr utvendig ul på det tidspunktet?

Weee, 5+6 i dag, helg i morgen, 8 dager til TUL, håper så inderlig vi får se et lite bankende hjerte <3

Jeg er sulten jeg. Spiste frokost for 1.5 time siden da, men sulten igjen nå. Det er flott. Vel, alt er bedre enn kvalmen *bank i bordet og kryss i taket*

Jeg har time hos GYN pol på sykhuset den 18 nov og er da ca 6+2, har time til kontroll etter operasjon som jeg hadde i august. Fjernet masse polypper fra livmora. Da tar de innvendig ul for å sjekke, så da får jeg en snik titt inn til den lille :)

Back
Topp