Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan man få ul hos fastlege? Håper jeg får komme raskt inn til gynekologen men det er visst uhorvelig lang ventetid hos henne! Nesten så jeg vil be om tidlig ul på sykehuset, er kanskje ikke like lang ventetid der... har time hos fastlegen når jeg er 6+0.Har blitt henvist til tidlig UL på sykehus, håper det blir i uke 7-8Skal til lege først 6+6 og håper å få UL første gang da
![]()
På legekontoret har de eget rom for UL, men vet ikke om det er standard andre stederKan man få ul hos fastlege? Håper jeg får komme raskt inn til gynekologen men det er visst uhorvelig lang ventetid hos henne! Nesten så jeg vil be om tidlig ul på sykehuset, er kanskje ikke like lang ventetid der... har time hos fastlegen når jeg er 6+0.
Skal høre med legen på legetime evt ringe og høre. Bor på en veldig liten plass.På legekontoret har de eget rom for UL, men vet ikke om det er standard andre steder![]()

Dette skal jeg bestille også.Skal på VolvatSkal noen her det? Har bestilt time i uke 7 for innvendig ul. Målet er å bekrefte hjerteslag og plassering i livmor![]()
Kan man få ul hos fastlege? Håper jeg får komme raskt inn til gynekologen men det er visst uhorvelig lang ventetid hos henne! Nesten så jeg vil be om tidlig ul på sykehuset, er kanskje ikke like lang ventetid der... har time hos fastlegen når jeg er 6+0.
Har bestilt tidlig UL om to uker, i uke 8. Noen som vet om man kan se om det er en eller to i magen da? Og tar man innvendig elr utvendig ul på det tidspunktet?