Tidlig UL noen?

Avocado

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Noen som skal på TUL?
Jeg skal om 19 dager og da er jeg 6+6 :D

Jeg håper det er mulig å se noe 6+6...
Ville egentlig ha senere, men klinikken jeg har gått til mente dette var greit (?)

Har dere blitt henvist, eller bestilt privat?
Jeg vil få henvisning fra legen til TUL uke 7/8, men hun har jo ikke ledig tid før jeg er 6+4. Erfaringsmessig kan det fort gå et par uker fra jeg leverer henvisning hos gyn og til jeg får time også.

Jeg håper det er mulig å se noe 6+6...
Ville egentlig ha senere, men klinikken jeg har gått til mente dette var greit (?)

Jeg vil tro du får se hjertet slå. Men jeg var halvveis ut i uke 6 sist, da kunne vi se noe der inne, men bare antydning til hjerteslag. Men uka etter så vi der helt tydelig :)

Jeg vil få henvisning fra legen til TUL uke 7/8, men hun har jo ikke ledig tid før jeg er 6+4. Erfaringsmessig kan det fort gå et par uker fra jeg leverer henvisning hos gyn og til jeg får time også.

Kinkig når legene har så lang ventetid :/

Jeg ringte inn positiv test til fertilitetsklinikken jeg har gått til. Jeg var jo egentlig i gang med nytt IVF-forsøk nå da jeg oppdaget graviditeten. Så forsøket ble avbrutt, og de insisterte på å gi meg TUL :D

Jeg vil tro du får se hjertet slå. Men jeg var halvveis ut i uke 6 sist, da kunne vi se noe der inne, men bare antydning til hjerteslag. Men uka etter så vi der helt tydelig :)

Da håper jeg på det samme!
Blir nok ikke eneste TUL her i gården, så en til et par uker senere må jeg prøve å karre til meg :)

Kinkig når legene har så lang ventetid :/

Jeg ringte inn positiv test til fertilitetsklinikken jeg har gått til. Jeg var jo egentlig i gang med nytt IVF-forsøk nå da jeg oppdaget graviditeten. Så forsøket ble avbrutt, og de insisterte på å gi meg TUL :D

Så fint at de vil gi deg TUL da :D
Jeg får jo TUL og mer oppfølging fra uke 12, men ukene fram dit virker så lange [emoji51] Vet at lege mest sannsynlig vil henvise meg, men det hjelper ikke når det er lang ventetid. Men ja, sånn er det bare ;) får prøve å holde nervene i sjakk. Enten venter jeg til lege har henvist meg og får kanskje time i uke 9/10, eller så får vi bare dra privat en gang. :)

Vi skal dagen før vi drar på ferie i en mnd, så det var så sent som det lot seg gjøre her :) når jeg er 6+4 :) og så bestiller vi en til den uka etter vi kommer hjem, da er jeg 13 uker på vei. Første er for å sjekke at det er liv og på riktig sted, håper det går og ikke er for tidlig da... den i uke 13 er for å sjekke nakkefold og neseben osv, og at det fortsatt er ok inni der... forhåpentligvis. <3 bestiller privat, gjorde det sist også, verdt pengene for å roe ned nervene for min del ;)

Jeg fikk beskjed hos legen at man får tul bare om man mistenker at noe er galt. Men hun skulle likevel sende henvisning, da jeg var hos gyn i mars og fikk metformin ifbm pcos, og håper jeg får tul pga det. Er sykt lenge å vente til oul i uke 18 i alle fall

Vi får så mange vi vil pga. at vi mistet sist. Veldig deilig å vite :) Kommer til å gå i uke 7, 10 og 12 for å få fred :p

Jeg går privat [emoji4]

Har veldig lyst til det. Var det sist også, privat, og det roa ned nervene veldig :)

Hadde en i dag. Bar såpass tidlig at vi ikke så noe, men det visste jeg. Skal tilbake om to uker. Så blir det nok ennå en før oul. Blir fulgt opp av gyn.

Jeg skal bestille privat i uke 12 ca [emoji4] Bare sjekke om alt er i orden før vi forteller alle om den lille som kommer [emoji173]️

Hadde ma i ca uke 6 ble ikke oppdaget før uke 10 da jeg var på kontroll på kk pg alder. Orker ikke det en gang til så denne gangen bestiller jeg privat.

Back
Topp