Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg er blitt gravid med ivf, så TUL er med i "pakken" Skal når eg er ca 7 uker, neste fredag [emoji173]️
Har gjort dette hos privatklinikk
Dere som har tatt TU før, hvor sent/tidlig kan man stadfeste at at utviklingen til barnet er ok? Vi har veldig lyst på TU, men vil ikke gå så tidlig at vi ikke kan sjekke at kroppen/hjertet/hjernen utvikler seg riktig..
Har bestilt privat til tirsdag, 6+6. Er veldig nervøs etter brun utflod/blod og litt murringer igjen i dag, men håper veldig vi får se et lite hjerte slå [emoji1317]
Også spør jeg lege om henvisning på mandagen, og da skal jeg for en gangs skyld ikke underdrive hvor sykt vanskelig det er å være gravid og bekymra igjen [emoji255]
Har bestilt privat til tirsdag, 6+6. Er veldig nervøs etter brun utflod/blod og litt murringer igjen i dag, men håper veldig vi får se et lite hjerte slå [emoji1317]
Også spør jeg lege om henvisning på mandagen, og da skal jeg for en gangs skyld ikke underdrive hvor sykt vanskelig det er å være gravid og bekymra igjen [emoji255]
Går fort frem til tirsdag nå!
Masse lykke til!
Takk [emoji173]️ Ja det føles heldigvis ikke så langt unna og fortsatt bare lysebrun spotting, og murringer som kjennes mest ut som ligamentsmerter.
Jeg har fått offentlig TUL 2.august, er da i uke 14. Men synes det er så lenge å vente :-/ hadde håpet å få uke 12. Tror dere det er noe vits i å ringe å høre om jeg kan få komme et par uker før?