Tidlig UL, nedtelling

Alt bra. Forumspause på ubestemt tid her nå. Lykke til med ul i nærmeste fremtid til alle dere andre her inne [emoji108]

Alt bra. Forumspause på ubestemt tid her nå. Lykke til med ul i nærmeste fremtid til alle dere andre her inne [emoji108]
åh? noen spesiell grunn? håper alt er bra med deg. godt det var bra på ul i det minste, sender deg en klem uansett

åh? noen spesiell grunn? håper alt er bra med deg. godt det var bra på ul i det minste, sender deg en klem uansett
Nok en gutt.. magefølelsen har sagt jente siden første positive test.. jeg var såååå sikker! Men neida.. tredje gutten på tur gitt! Dette er vår siste så ble utrolig sårt når det gikk opp for meg at jeg aldri kommer til å få ei datter [emoji17]

Nok en gutt.. magefølelsen har sagt jente siden første positive test.. jeg var såååå sikker! Men neida.. tredje gutten på tur gitt! Dette er vår siste så ble utrolig sårt når det gikk opp for meg at jeg aldri kommer til å få ei datter [emoji17]
Åååååh du da:oops::smiley-angelic003, skjønner den. Jeg ble også superskuffa da andremann viste seg å være gutt, for jeg hadde så jentefølelse. Men skuffelsen gikk over etter noen uker. Så var jeg bare lykkelig over å få en frisk og perfekt baby. Du venner deg til det etter hvert men det er tungt i starten

Åååååh du da, skjønner den. Jeg ble også superskuffa da andremann viste seg å være gutt, for jeg hadde så jentefølelse. Men skuffelsen gikk over etter noen uker. Så var jeg bare lykkelig over å få en frisk og perfekt baby. Du venner deg til det etter hvert men det er tungt i starten
Ja har bare to gutter fra før liksom.. dette blir vårt siste barn... det føles helt jævlig i dag..

Back
Topp