Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til!Under 3 timer nååå [emoji7][emoji7][emoji7]
Tusen takk [emoji7]Lykke til!![]()
Lykke til senere idag foresten! 16.30??Lykke til!![]()
TakkLykke til senere idag foresten! 16.30??
Ja jeg svetter ihjeeeeel i bilen nå.. er så nervøs, spent, håpefull.. ja alt på en gang! [emoji85]TakkBlir en lang dag! Er så nervøs!
![]()
Gleder meg til å høre hvordan det gikk med deg etterpå! Krysser fingrene!Ja jeg svetter ihjeeeeel i bilen nå.. er så nervøs, spent, håpefull.. ja alt på en gang! [emoji85]
Taakk [emoji7] Kommer med oppdatering med en gang [emoji108]Gleder meg til å høre hvordan det gikk med deg etterpå! Krysser fingrene!![]()
Lykke tilUnder 3 timer nååå [emoji7][emoji7][emoji7]
lykke til håper alt var bare braUnder 3 timer nååå [emoji7][emoji7][emoji7]
åh? noen spesiell grunn? håper alt er bra med deg. godt det var bra på ul i det minste, sender deg en klem uansettAlt bra. Forumspause på ubestemt tid her nå. Lykke til med ul i nærmeste fremtid til alle dere andre her inne [emoji108]
Nok en gutt.. magefølelsen har sagt jente siden første positive test.. jeg var såååå sikker! Men neida.. tredje gutten på tur gitt! Dette er vår siste så ble utrolig sårt når det gikk opp for meg at jeg aldri kommer til å få ei datter [emoji17]åh? noen spesiell grunn? håper alt er bra med deg. godt det var bra på ul i det minste, sender deg en klem uansett
Åååååh du daNok en gutt.. magefølelsen har sagt jente siden første positive test.. jeg var såååå sikker! Men neida.. tredje gutten på tur gitt! Dette er vår siste så ble utrolig sårt når det gikk opp for meg at jeg aldri kommer til å få ei datter [emoji17]
, skjønner den. Jeg ble også superskuffa da andremann viste seg å være gutt, for jeg hadde så jentefølelse. Men skuffelsen gikk over etter noen uker. Så var jeg bare lykkelig over å få en frisk og perfekt baby. Du venner deg til det etter hvert men det er tungt i startenJa har bare to gutter fra før liksom.. dette blir vårt siste barn... det føles helt jævlig i dag..Åååååh du da, skjønner den. Jeg ble også superskuffa da andremann viste seg å være gutt, for jeg hadde så jentefølelse. Men skuffelsen gikk over etter noen uker. Så var jeg bare lykkelig over å få en frisk og perfekt baby. Du venner deg til det etter hvert men det er tungt i starten
Det blir bedre kjære deg. Ta tiden til hjelpJa har bare to gutter fra før liksom.. dette blir vårt siste barn... det føles helt jævlig i dag..
wiiiiiiiii. lykke til13 timer igjen nå...