Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flott, gratulerer!![]()
Gikk braakkurat 8 uker som jeg antok
![]()
Sååå fantastisk [emoji173][emoji173]Var i dag å fikk se og høre et lite hjerte [emoji173] reken ble målt til 1,5cm!
Hei, vi hadde tidlig UL privat ved 11uker+4.Vi hadde privat UL i uke 12 sist, fikk da også indikasjoner på kjønn[emoji5] (som stemte) [emoji23] blir nok samme nå! Så er lenge til desverre. Vurderer en til før, bare for å se at det er liv der inne[emoji51] men har lite lyst til å ta innvendig ettersom jeg syns det gjør grisevondt, hvor tidlig kan man se noe på utvendig?
Hei, vi hadde tidlig UL privat ved 11uker+4.
Fikk da vite kjønn og det stemte.
Legen viste bildet og sa "aner vi en liten penis der".
Men da vi kom UL18 på sykehuset ble de direkte sint da vi sa vi viste kjønn og at det var lavsittende placenta osv. De sa det ikke var tillatt å opplyse kjønn så tidlig at det var brudd på bioteknologi loven og spurte 5x hva heter legen, men vi nektet å opplyse dette.
Det var rart at de ikke kan si noe medisinsk.Så sært, de har lov å opplyse om kjønn men de har ikke lov å opplyse om evt "feil" ved forsteret, så ved en medisinsk ul eller organrettet privat så kan ikke legen fortelle det om h*n finner noe men legen kan henvise videre med notat om hva som ble funnet. Så jeg er delvis enig med legen deres fra OUL[emoji5] men når det gjelder kjønn så finnes det ingen regler for det.