Tidlig UL, nedtelling

2 dager igjen her.... (og x antall timer for å være eksakt.) Maange tanker som er positive og mange som er negative.. har også bestilt TUL i uke 11+6 da vi er i Danmark og vil sjekke om alt er vel før vi sier det til noen når vi kommer hjem 1 dag etterpå.

Jeg får nok en tul av legen. Men kontakter hun ikke før i uke 7. Vil se et bankende hjerte.

Så kommer jeg til å bestille en tul til uke 12-13 :)

Har bestillt time når jeg er 11+2
Det blir om 31 dager :smiley-bounce012

Etter 1 EXU hvor den ene egglederen sprakk fikk jeg tilbakemelding fra sjukehuset at jeg skulle til TUL ved senere svangerskap. Forrige svangerskap fikk jeg TUL i uke 7/8. Kunne da se ett lite hjerte som slo, men embryoet var veldig lite, noe som tydet på at det hadde sluttet å utvikle seg. Fikk beskjed om å forberede meg på at det kunne ende i en abort. Legen hadde dessverre helt rett, SA var et faktum kun noen dager etter TUL.
I morgen skal jeg til legen for å bli henvist til TUL. Håper det ikke blir noe senere enn uke 7/8 denne gangen heller. Er i dag 5+2. Krysser fingrene for gode nyheter denne gangen :) Er så spent :smiley-bounce012

I dag forlater eg dere [emoji17] har ikke hatt noen tegn på kroppen att noe har vert galt. Tom fostersekk på ultralyd [emoji17]

I dag forlater eg dere [emoji17] har ikke hatt noen tegn på kroppen att noe har vert galt. Tom fostersekk på ultralyd [emoji17]
Ånei så trist! Håper dere kommer fort i gang igjen! ❤ viste ikke det gikk an en gang meg ivf å oppleve tom fostersekk :/

Back
Topp