Tidlig ul i dag

Krysser virkelig fingrene for deg for at det bare var for tidlig.. Skjønner at dere har det helt forferdelig nå :(
Synes det er rart at du har alle symptomer hvis det ikke er noe der. Da jeg mistet forsvant symtomene før jeg begynte å blø. Men skal ikke gi deg falske forhåpninger heller! Lykke til på tirsdag...

Ja er helt uvirkelig, har kvalmen, kjempe ømme pupper, mens murringer og i tillegg har jeg hatt kjenpesterke tester helt fra 3 dager før mensen, da fikk jeg også en test der det stod 2-3 uker på vei, ca 2 uker etterpå tok jeg bare en test til for sikkerhetskyld og fikk da 3+ så skjønner virkelig ingenting :( Er så rart at kroppen kan utvikle forstersekk og at livmoren vokser uten foster :-( har ikke hatt noe som helst blødninger heller, ikke litt spotting engang...

Tusentakk :-) ja veldig lenge, men vil heller vente litt tilfelle det plutselig dukker opp noe der inni:(
Enig i at det er lurt å heller vente litt lengre - og sikkert lurt å ikke håpe for mye... men vi krysser i alle fall fingre og tær for at det bare var litt for tidlig

Ja er helt uvirkelig, har kvalmen, kjempe ømme pupper, mens murringer og i tillegg har jeg hatt kjenpesterke tester helt fra 3 dager før mensen, da fikk jeg også en test der det stod 2-3 uker på vei, ca 2 uker etterpå tok jeg bare en test til for sikkerhetskyld og fikk da 3+ så skjønner virkelig ingenting :( Er så rart at kroppen kan utvikle forstersekk og at livmoren vokser uten foster :-( har ikke hatt noe som helst blødninger heller, ikke litt spotting engang...

Synes det høres veldig rart ut at det ikke skal være noe der med alle symtomene du har + testene dine.. Krysser fingrene hardt helt til tirsdag!!

Huff føler så med deg. Har opplevd det samme som deg to ganger på rad nå. (Ligger på sykehuset venter på revisio pga rester nå) Her også steig hcg normalt, hadde alle symptomer og ingenting som tydet på at det skulle være noe galt. Likevel var det kun en tom fostersekk som møttes meg begge ganger. Ønsker deg all Lykke til. Prøv se fremover og tenke positivt. Stor klem.

Back
Topp