Tidlig UL i dag

babyT

Forumet er livet
Og jeg tror jeg flytter over i juliforumet, for inni magen min er det nemlig to små spirer. Vi fikk se to små i dag, begge med fin hjertelyd :) I tillegg var det en tom fostersekk, så det har på et tidspunkt vært tre! Vi fikk satt inn to egg, og det er det ene egget som har delt seg og blitt til eneggede tvillinger. I hvertfall mente gynekologen det da han ikke kunne se noen skillevegg mellom de to små spirene.

Oi, så gøy:D to små hjerter som banker må være en helt utrolig opplevelse!! Lykke til hvis du flytter over til juli:-)

Å så moro :D
Gratulerer! :)

Wow, gratulerer! Så utrolig spennende!! :D

Ojoj! Så gøy :) gratulerer med TO spirer!

Sent from my iPad using Tapatalk

Takk! Litt uvirkelig, og hadde nok ikke trodd det om vi ikke hadde sett skjermen selv.

Gratulerer med to små spirer i magen:) Det må ha vært fantastisk å se det på ultralyden:)

Så morro

Oi! Så gøy med to små! :D gratulerer så mye! :)

Og jeg tror jeg flytter over i juliforumet, for inni magen min er det nemlig to små spirer. Vi fikk se to små i dag, begge med fin hjertelyd :) I tillegg var det en tom fostersekk, så det har på et tidspunkt vært tre! Vi fikk satt inn to egg, og det er det ene egget som har delt seg og blitt til eneggede tvillinger. I hvertfall mente gynekologen det da han ikke kunne se noen skillevegg mellom de to små spirene.
GRATULERER så masse :D

Så moro!! Gratulerer med 2 små frø i magen :)

Gratulerer med to små! ;)

Du er velkommen på dette forumet selv om du tror du kommer til å føde i juli :)

Takk for alle gratulasjoner!

Kommer nok til å henge litt på begge forum, både juli og august.

Back
Topp