Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Hvordan gikk det?Takk. Sitter og venter nå
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
♡02.03.2015♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det?Takk. Sitter og venter nå
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Du sier at han sa embeyoet var noen cm. Det kan jo stemme bra det. Er vel 14-22 mm. Dvs1,4 - 2,2 cmHåper alt er bra
Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
Fikk henvisning til innvendig UL på sykehuset av legen. Hun skulle sende den i dag, så sa hun at jeg bare måtte ringe sykehuset i morgen og mase litt, så fikk jeg tidlig time trodde hun. Så vi får se da![]()
Skulle egentlig betale 800,- men han gjorde det om til 600,- siden vi ikke tok så lang tid
Men hva tror du, har jeg sjangs til å få tidlig hos lege nå da? Visst jeg forteller at jeg er sykt bekymra?
Er tilbake. Ble ikke mye klokere av den timen. Jeg gikk til en nyoppstarte ultralydklinikk som ikke bare gjør svangerskap. Ganske ung mann og han tok utvendig UL. Er vell innvendig en bør ta så tidlig?
Han kunne se "noe" og at livmoren var fylt med væske. Han kunne ikke si så mye mer.. Den var et par cm sa han.. Men det kan jo ikke stemme siden fosteret skal være et par mm nå!Han sa veldig mye som gjorde at jeg skjønte at han tydeligvis ikke kunne så mye om svangerskap...! Sitter igjen med at jeg like godt kunne holdt meg hjemme.
Tror dere jeg har sjangs å få innvendig UL på sykehus veldig snart, om jeg går til lege i morgen og forklarer hva som skjedde og sier jeg er veldig nervøs nå og må ha svar osv?Hva tror dere?
Jeg hadde utvendig tidlig ul(ca uke 6) i forrige svangerskap(vel og merke ikke i Norge). Fikk bilder og så "reka" veldig tydelig etc. Kanskje det kommer an på utstyret om de kan gjøre det utvendig?
Gutt Juni 2013
Marsbaby 2015
Åhh.. Håper at det var utstyret hans og han som ikke dugde..!! Har fått innvendig UL time på sykehuset på tirsdag, så da får jeg svar heldigvis