Tidlig ul erfaringer?

Tinkiwinky1990

Elsker forumet
Hei! Er det noen her med tidlig ul erfaringer? Når hadde du ul? Hvor hadde du det? (foreks. volvat)
Skal reise på ferie 25. juni og håper jeg kan få til tidlig ul, har lyst å vite litt mer før jeg reiser på ferie :) er nå 4-5 uker ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ring lege, og eventuelt hør. Ellers så får du time stort sett på dagen på Volvat :)

Selv skal jeg om 2 uker til Heggelund i Lillestrøm :) Da er jeg 7+3 uker :)

Jeg skal på ultralyd 19 juni, vi reiser 3 uker på ferie 20 juni :D Så vil se at alt er fint med spira før vi reiser :D

Jeg var på ul da jeg retrospektiv jeg var 6 uker, men var nok 5 kom uken etter og var 6+1 og så lille hjerte slo:). Dette var på Volvat:)

Termin: 14.januar 2015?❤️

Jeg var på ul da jeg retrospektiv jeg var 6 uker, men var nok 5 kom uken etter og var 6+1 og så lille hjerte slo:). Dette var på Volvat:)

Jeg tenkte å reise til volvat, men hvor menge uker burde jeg være på vei for å få ul hos privat klinikk? Er 4-5 nå :-) noe usikke! Hvor mye koster det hos volvat? Takk for tilbakemelding damer <3

Fastlegen min sendte meg på tidlig ul, da er det jo gratis. Va pga å se hvor langt jeg var på vei, rakk aldri å få mens. Var i uke 9 å så en liten "reke" på noen mm;)

Du bør være 6 uker for da han du se/høre hjerte:). Jeg betalte 1150,-, det var i Fredrikstad vet ikke om det er forskjellige priser..

Jeg vil tro at du kan få henvisning til ul av legen, i og med at du ikke helt vet hvor langt du er på vei. Kan vel være oppi 8-9 uker ut i fra siste mens? Jeg har og, tidligere, fått ul pga pergotime. Det gir jo større sjanse for flerlinger...

Jeg vil tro at du kan få henvisning til ul av legen, i og med at du ikke helt vet hvor langt du er på vei. Kan vel være oppi 8-9 uker ut i fra siste mens? Jeg har og, tidligere, fått ul pga pergotime. Det gir jo større sjanse for flerlinger...
Ja jeg må ringe på mandag og spørre! Har gått på pergo 1 periode og hadde jeg pause periode... Fikk da ikke mensen på 50 dager så gikk til gyn som ville ha meg på provera tabelett kur i 3 perioder (for å få igjen m) men fant ut etter første kur at jeg var gravid,så ting er litt uvist! :-)

Hvis man skal ta privat UL i Oslo, kan jeg anbefale dr. Carsten Trolle ved Majorstuaklinikken. Hyggelig og flink mann! Han mente jeg var akkurat 6+0 uker på vei (jeg trodde jeg var 6+5), vi så hjertet blinke. :) Hadde det vært bare dagen før, hadde vi kanskje ikke sett det, sa han. Så jeg ville ha venta til i hvert fall 6 uker og noen dager, i tilfelle man er kommet noen dager kortere enn man tror!

Back
Topp