Tidlig UL!! :D

Delira

Forelsket i forumet
Min samboer måtte til kontroll på klinikken i dag pga komplikasjoner etter uttaket hans. Jeg ble med som moralsk støtte, og for å snakke med legen om Lutinus.
Hun var like spent som oss, siden det var så tidlig positiv test, og tilbød oss å prøve en UL!
Det kunne jo mest sansynlig ikke vise noe, men vi bestemte oss for å prøve :wideyed:
Og jaggu!!! Det er det BESTE vi noengang har gjort!! For nå kan ventingen til den egentlige tidlige UL'en jeg skal ha torsdag neste uke, bli litt enklere :happy: anlegg til eggpose kunne sees i den ene fostersekken. Den andre så ut til å ligge litt gjemt, men det tydet på to der!! :D
Så nå kan vi bare glede oss til neste UL og vente i spenning på om det er et eller to hjerter som slår der :hilarious::Heartred
Fostersekken i fremkant var "hele" 6,5 mm stor! Hehe! Så nå skal a' mor ruge trygt og godt og passe på bollene i ovnen :downtown
image.jpeg

Min samboer måtte til kontroll på klinikken i dag pga komplikasjoner etter uttaket hans. Jeg ble med som moralsk støtte, og for å snakke med legen om Lutinus.
Hun var like spent som oss, siden det var så tidlig positiv test, og tilbød oss å prøve en UL!
Det kunne jo mest sansynlig ikke vise noe, men vi bestemte oss for å prøve :wideyed:
Og jaggu!!! Det er det BESTE vi noengang har gjort!! For nå kan ventingen til den egentlige tidlige UL'en jeg skal ha torsdag neste uke, bli litt enklere :happy: anlegg til eggpose kunne sees i den ene fostersekken. Den andre så ut til å ligge litt gjemt, men det tydet på to der!! :D
Så nå kan vi bare glede oss til neste UL og vente i spenning på om det er et eller to hjerter som slår der :hilarious::Heartred
Fostersekken i fremkant var "hele" 6,5 mm stor! Hehe! Så nå skal a' mor ruge trygt og godt og passe på bollene i ovnen :downtownVis vedlegget 142378
Så fantastisk! Og så spennende med to :-)

Så spennende! Håper begge to har hjerteaktivitet på UL neste uke :). Uansett, deilig å få bekreftet at ting er som de skal så langt. Lykke til videre med rugingen! :)

Tusen takk :shy: vi må komme i mål alle sammen nå, jenter!! :D

Alt kan jo skje, og jeg er fortsatt livredd, men her krysses alt! Tilogmed beina :cool14:D

Åååh, så gøy!! Krysser for 2 hjerter neste uke:D

Back
Topp