Delira
Forelsket i forumet
Min samboer måtte til kontroll på klinikken i dag pga komplikasjoner etter uttaket hans. Jeg ble med som moralsk støtte, og for å snakke med legen om Lutinus.
Hun var like spent som oss, siden det var så tidlig positiv test, og tilbød oss å prøve en UL!
Det kunne jo mest sansynlig ikke vise noe, men vi bestemte oss for å prøve
Og jaggu!!! Det er det BESTE vi noengang har gjort!! For nå kan ventingen til den egentlige tidlige UL'en jeg skal ha torsdag neste uke, bli litt enklere
anlegg til eggpose kunne sees i den ene fostersekken. Den andre så ut til å ligge litt gjemt, men det tydet på to der!! 
Så nå kan vi bare glede oss til neste UL og vente i spenning på om det er et eller to hjerter som slår der

Fostersekken i fremkant var "hele" 6,5 mm stor! Hehe! Så nå skal a' mor ruge trygt og godt og passe på bollene i ovnen
Hun var like spent som oss, siden det var så tidlig positiv test, og tilbød oss å prøve en UL!
Det kunne jo mest sansynlig ikke vise noe, men vi bestemte oss for å prøve

Og jaggu!!! Det er det BESTE vi noengang har gjort!! For nå kan ventingen til den egentlige tidlige UL'en jeg skal ha torsdag neste uke, bli litt enklere
anlegg til eggpose kunne sees i den ene fostersekken. Den andre så ut til å ligge litt gjemt, men det tydet på to der!! Så nå kan vi bare glede oss til neste UL og vente i spenning på om det er et eller to hjerter som slår der

Fostersekken i fremkant var "hele" 6,5 mm stor! Hehe! Så nå skal a' mor ruge trygt og godt og passe på bollene i ovnen
vi må komme i mål alle sammen nå, jenter!!