Tidlig UL bestilt :D

Da skal vi på samme dag! :) Jeg fikk brev i posten i går om at jeg har fått time. Men dette er ift MA sist, så jeg slipper å betale. Da er jeg 10 uker :)

Lykke til til deg :)

Ja, jeg mener det var frem til uke 8 eller 12 jeg… Men det er nok også litt spesielt for oss som har tatt prøverør.. At man ikke setter noe ekstra i fare, når man allikevel har hatt 1,5 mnd med medisiner… Legene kan jo kanskje sette litt restriksjoner pga. at man har vært i behandling. Jeg har en venninne som fant ut at hun var gravid når hun var i New York.. ;)

Er nok pga prøverør dere har fått beskjed om det, ja.

Da skal vi på samme dag! :) Jeg fikk brev i posten i går om at jeg har fått time. Men dette er ift MA sist, så jeg slipper å betale. Da er jeg 10 uker :)

Lykke til til deg :)

Så spennende! Hvor hører du til, Maggie91? Lykke til til deg også! :D

Så spennende! Hvor hører du til, Maggie91? Lykke til til deg også! :D

Tør ikke enda å si nøyaktig, men er i nordlang ihvertfall ;)
Må være litt forsiktig frem til vi har fortalt det til de nermeste :)

Enn du da? :) Hvis du vil si noe da ;)

Tør ikke enda å si nøyaktig, men er i nordlang ihvertfall ;)
Må være litt forsiktig frem til vi har fortalt det til de nermeste :)

Enn du da? :) Hvis du vil si noe da ;)

Jeg er fra Buskerud… Skal på UL i Drammen ;)
Ja, man må være litt anonyme en liten stund… Hos oss vet mange det allerede, pga. prøverørsbehandlingen… Men Det er fortsatt noen som ikke vet, også ;)

Jeg er fra Buskerud… Skal på UL i Drammen ;)
Ja, man må være litt anonyme en liten stund… Hos oss vet mange det allerede, pga. prøverørsbehandlingen… Men Det er fortsatt noen som ikke vet, også ;)

Håper dere får en fin opplevelse på UL da :) Jeg grugleder meg! Var ikke forberedt på å få ekstra oppfølging denne gangen så er enda litt sjokkert :P

Vi hadde jo fortalt det til ganske mange sist gang jeg var gravid, men endte da opp med en MA i uke 13. Så det var utrolig sårt å måtte tenke på hvem som visste det, for å få gitt beskjed. Enda værre når de jeg ikke hadde gitt beskjed lurte på hvordan det gikk.

Så denne gangen tar vi det litt etter hvert :P

Håper dere får en fin opplevelse på UL da :) Jeg grugleder meg! Var ikke forberedt på å få ekstra oppfølging denne gangen så er enda litt sjokkert :p

Vi hadde jo fortalt det til ganske mange sist gang jeg var gravid, men endte da opp med en MA i uke 13. Så det var utrolig sårt å måtte tenke på hvem som visste det, for å få gitt beskjed. Enda værre når de jeg ikke hadde gitt beskjed lurte på hvordan det gikk.

Så denne gangen tar vi det litt etter hvert :p

Det forstår jeg godt… Jeg har tenkt tanken selv… Hva hvis jeg må fortelle folk at det IKKE gikk.. Men det er stort sett mine nærmeste venninner, kommende tanter og onkler, kommende besteforeldre, en kompis av samboeren, og et par på jobb som har fått vite om det.. Og det er egentlig folk jeg tenker at det er fint at vet om at jeg har det litt tøft OM jeg mister, også...

Ønsker deg MASSE lykke til med tiden fremover, og krysser alt jeg har for at den lille holder seg på plass! Og at dere får en fin opplevelse på tidlig UL, dere også.
:love7

Det forstår jeg godt… Jeg har tenkt tanken selv… Hva hvis jeg må fortelle folk at det IKKE gikk.. Men det er stort sett mine nærmeste venninner, kommende tanter og onkler, kommende besteforeldre, en kompis av samboeren, og et par på jobb som har fått vite om det.. Og det er egentlig folk jeg tenker at det er fint at vet om at jeg har det litt tøft OM jeg mister, også...

Ønsker deg MASSE lykke til med tiden fremover, og krysser alt jeg har for at den lille holder seg på plass! Og at dere får en fin opplevelse på tidlig UL, dere også.
:love7

Ja det er selvfølgelig veldig godt å ha noen der om det går galt. Man trenger ofte noen andre enn sin kjære også. :)

Back
Topp