Tidlig UL anyone?

Jeg var i uke 11 sist, og vil nok ha rundt 11-12 denne gang også :) Veldig betryggende og godt!
I tillegg var det så utrolig søtt å se at hun alledere så tidlig lå og suttet på tommelen sin :D
 
Tror jeg drøyer til etter jul. Er kun i uke 7 om det blir rett før jul. I uke 10 sist fikk vi se vesla sparke med bena og vifte med armene:)
 
Ja!
Vi skal på 2D ultralyd på lillejulaften! 8+3
 
Hvordan har dere fått muligheten til tidlig UL da alle sammen? Bestilt og betalt selv? Eller fått det av legge? Why i så fall? Jeg vil også få! Skal til lege 19 desember.
 
Hvordan har dere fått muligheten til tidlig UL da alle sammen? Bestilt og betalt selv? Eller fått det av legge? Why i så fall? Jeg vil også få! Skal til lege 19 desember.

Jeg skal 16 des, er da uke 6+6
Ikke bestillt selv og får det på sykehuset pga jeg har vert ijennom ivf
 
Hvordan har dere fått muligheten til tidlig UL da alle sammen? Bestilt og betalt selv? Eller fått det av legge? Why i så fall? Jeg vil også få! Skal til lege 19 desember.

Jeg bestilte selv privat :) mest på grunn av at jeg er veldig bekymra, trenger en bekreftelse :) har mista en gang før
 
Jeg skal til legen onsdag.å håper han henviser meg til en gu. som både kan ta ul + celleprøve siden det er lenge siden. Vil ha ul siden jeg mistet i uke 6 nylig..å orker ikke å gå å lure hele juleferien..og samtidig være redd for at det skal gå galt mens vi er bortreist. Da hadde det føltes mye bedre om jeg hadde fått sett et lite hjerte slå om jeg får muligheten :) håper og tror fastlegen min er grei å ordner det :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har bestilt i uke 11-12.. Men så kunne plutselig ikke gubben da, så får avlyse hele greia. (Er bare to måneder ventetid på den lokale gynekologen)
Men så skulle han betale for å gå til den 3D greia istedetfor, så da var'e greit ;)
 
Noen som skal ta tidlig UL? Jeg tok i uke 10 sist svangerskap. Var utålmodig og måtte se og få bekreftet at det var en spire der inne:) har bare litt noia for innvendig UL, så lurer på å bare drøye det denne gangen.

Var sist gang og vil denne gangen også rundt uke 9. Godt å få bekreftet at alt er i orden :)
 
Back
Topp