Tidlig UL anyone?

Mom2be

Betatt av forumet
Noen som skal ta tidlig UL? Jeg tok i uke 10 sist svangerskap. Var utålmodig og måtte se og få bekreftet at det var en spire der inne:) har bare litt noia for innvendig UL, så lurer på å bare drøye det denne gangen.
 
Æ ska på ul når æ e 12 uka, bærre for å sjå at aillt e i orden :)
 
Jeg venter på time til tidlig ul nå, håper på å få neste uke. Det er for å sjekka att det ikke er en ny BO da..
 
Ja, i uke 8 :) hadde i uke 9 sist.

Syns det er greit å få bekfreftet at alt er som det skal :)
 
Jeg skal på tirsdag :) da er jeg akkurat 7 uker etter mine egne beregninger.
Har aldri vært på tidlig UL før, vertfall ikke for å se at det var liv. Var på innvendig ultralyd da jeg mista.
Er veldig spent :) grunnen til at jeg tar det så tidlig er fordi det var den enste som var ledig nå i nærmeste fremtid!
 
Har tenkt til å ha en i uke 10-11. Vil sjekke at alt står bra til. Dessuten er jeg livredd for at noe skal være galt, men det er vel ganske normalt :p
 
Jeg hadde ikke tenkt det, men ser at mange skal. Begynner det å bli mer normalt det? Det hadde jo vært fristende, føler det hele er uvirkelig enda...
 
Sist jeg var på tidlig UL var fostersekken tom, så jeg vet ikke om jeg har mage til å gjøre det en gang til .
 
Hadde i uke 8 sist gang og vil det samme denne gangen:)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
 
Jeg regner med jeg får tidlig UL siden jeg har tvillinger fra før og hadde tom fostersekk ved forrige graviditet.
Har ikke vært hos legen enda.
 
Har lyst til å ta nå før jul, men usikker på om jeg tør... Er selve undersøkelsen som holder meg tilbake tror jeg.
 
har tatt tidelig ul med lillemann i uke 6... denne ganger i uke 9 fåreløpig.. om jeg ikke får ny henvisning av legen min på mandag..
 
Hadd ikke egentli tenkt d, men e veldi usikker på kor langt e e på vei. Så kanksje vært lurt får å få litt meir sikkerhet i d. .. :)
 
Jeg skal på tidlig UL. neste uke eller uka etter. Så blir uke 6 eller uke 7 :) men dette pga ivf forsøk. Og da får vi tidlig UL.
 
Jeg skal ta tidlig-UL, men ikke bestemt meg for når ennå. Har ingen grunn til å få det ''offentlig'', så blir å bestille privat. Lyst å se før jul, men da er det jo så lite å se ifht om jeg venter til januar, men da er det jo så lenge å vente, dilemmaaa ;)
 
Jeg skal den 17 des. Er da ca 7+3 om jeg har rett. Men har litt uregelmessig mens så ønsker å få vite akkurat hvor langt jeg har kommet. Også fordi vi skal forelle familien det i jula, og vil sjekka at det faktisk er noe der før ;-)

Hva er ekkelt med innvendig UL? Sorry om det er et dumt spml :p men har aldri vært gravid før ;)
 
Jeg syntes bare det er en ubehagelig følelse å ligge der å skreve og få putta den tingen oppi der:p jeg sliter veldig med å slappe av under gynekologiske undersøkelser, så dermed blir det ubehagelig:/
 
Back
Topp