Tidlig synlig mage

Venter nr.3 (9+5 i dag), og har helt klart fått økt livvidde i det siste. 2-åringen (som ennå ikke vet noe) utbrøt så fint: "Haha! Mamma, du har tjukk mage!" da han så meg i dusjen i går :hilarious:
 
9+2, og har ikke en tydelig kul, men absolutt større mage. Vet ikke om det er ekstra kg etter snusslutt, forstoppelse og luft eller hva som skjer. Klærne passer ikke lenger hvertfall
 
Er 12+6 i dag, kan ikke se noen kul på magen, men den var flat før jeg ble gravid og det er den IKKE lengre :hilarious: Ser bare ut som jeg har lagt på meg, mens på kvelden kan den klikke helt fordi jeg er så forstoppa og oppblåst. Har ikke gått opp mer enn én kilo siden før jeg var gravid, så mulig alt bare føles større.. :joyful:
Samme her! 13+1. Har ventet spent på den berømte kulen, men foreløpig arter det seg bare som en litt ukomfortabel ølmage. Takk og pris for hjemmekontor/gjemmekontor, her kan jeg godt gjemme meg til jeg ser gravid ut på ekte :D
 
Samme her! 13+1. Har ventet spent på den berømte kulen, men foreløpig arter det seg bare som en litt ukomfortabel ølmage. Takk og pris for hjemmekontor/gjemmekontor, her kan jeg godt gjemme meg til jeg ser gravid ut på ekte :D

hahah sant!! Gjemmekontor her også, ble ikke så dumt det egentlig :joyful::jimlad:
 
Samme her! 13+1. Har ventet spent på den berømte kulen, men foreløpig arter det seg bare som en litt ukomfortabel ølmage. Takk og pris for hjemmekontor/gjemmekontor, her kan jeg godt gjemme meg til jeg ser gravid ut på ekte :D

13+0 og fortsatt ingen kul.
Gleder meg til kulen alle prater om dukker opp. Kulen kom sent sist gang og JM forrige uke mente jeg nok måtte vente til uke 19-20 før det ble synlig...
På kvelden derimot er jeg så oppblåst at det ser ut som jeg er minst 5 mnd på vei. Det er så mye luft, braker og smeller godt inni magen(tarmene) :yuck::hilarious:
 
12+4 og allerede fått mage. De to andre svangerskapene hadde jeg ikke mage så tidlig:joyful:
 
Back
Topp