Tidlig synlig mage

mamalion

Første møte med forumet
Jeg er bare 9+4, men magen vises allerede. Dekker meg til med større overdeler. Får ikke på meg stramme bukser. Er andre gangen jeg er gravid, hørt at det kan være vanlig å få mage tidligere da?
Iallefall, hvordan skjuler dere magen? Jeg har ikke fortalt noen på jobb, men jeg føler jo at de ser på magen min. De får vel bare tro at jeg har lagt mye på meg :p?
 
Uff er 9+1 idag og har litt mage, er vanligvis en S så føler ikke jeg kjenner kroppen igjen...er ganske tydelig

har kjøpt meg gravidbukser!! De passer så vidt , men tydeligvis så har jeg fått litt. Vet ikke om det er pga at jeg bærer på to eller om der er hormonelt eller hva :nailbiting:

kunne godt sjult seg en måned eller to til!

men løs strikket genser er alfa omega
 
Her ser jeg ikke den typisk kulemagen, meen magen er større ig kan ikke gå ned vanlig genser lengre, strikka, hoodis og tights, er ingen butikker i nærheten som selger og tørr ikke bestille enda... :p lurer på om jeg skal fortelle det til familien, men da braser jo barna ut ned det også, på skole og i bhg der hvor jeg jobber... Dilemma :rolleyes:
 
Jeg måtte tidlig til med gravidbukse og stor genser. Først var det fordi jeg ble kvalm av trykk på magen, men så kom magen veldig tidlig hos meg så buksene går ikke igjen. Jeg har kasta opp i flere uker så det er ikke flesk heller :hilarious: det går for det meste i store strikkagensere her enda. 11+0
 
Her har magen eksplodert på berre nokre dagar! Begynne å skjønna koffer eg har hatt så smerter i nederste del av magen den sista veko :hilarious:
Mammo berre; herlighet, sjå DEN magen du har fått plutselig :hilarious:
 
8+5 og stor mage. Bare luft sies det da babyen er så liten, men den blir i allefall ikke borte. Like stor hele døgnet.
 
Jeg er i uke 10+0 i morgen, og har antydninger til gravidmage. Men jeg har litt «ekstra» rundt magen fra før, så er ikke super synlig. Jeg kjøpte to bukser på vero moda, noen i stoff som er løse med knytting i livet. Kjøpte en størrelse større enn vanlig og de går foreløpig på enda. Ellers går jeg i det jeg pleier som er singlet og en cardigan/genser. Siden jeg får buksa på midten av magen og en singlet/genser over er det nok foreløpig. Men usikker på hva jeg skal gjøre om den blir større. Føler det ble veldig åpenbart hvis jeg plutselig endrer klesstil til baggy klær
 
Eg e 11+1 i dag og har allerede stor mage. Bruker vanligvis X/XS i størrelsen og e ganske høy, så hos meg var det synlig veldig tidlig. Bruker hettegenser og oversize klær på jobb:hilarious: må handle litt mamma-klær i helgen, spesielt bukser og bh :hilarious:
 
Jeg er 9+4 idag, og magen har begynt å poppe frem. Har fått stor mage tidlig i begge mine tidligere svangerskap, så er egentlig ikke overrasket over at magen syns allerede :) Sluttet å bruke de vanlige buksene mine for flere uker siden siden jeg syns de strammet rundt livmoren. Går for det meste i skjørt med strømpebukse, eller i kosebukser. Har en del gravidklær som ei venninne lånte hos meg i sin graviditet, som jeg snart får tilbake. Kjenner at jeg iallefall trenger noen gravidbukser nå :)
 
De siste to dagene har magen eksplodert, og er antydning til babymage allerede fra morgenen av. Er 11+5 i dag. Kombinert med oppblåsthet utover dagen, er det på tide å finne frem gravidbuksene.
 
12+1 idag, og ingen antydning til babymage om
Morgenen. På kvelden derimot er jeg så oppblåst og ser ut som jeg er 5 mnd på vei.. :hilarious:
Klarer ikke kjenne livmor heller, men med første barnet tok det også lang tid før magen ble synlig. Var ganske «flat» ved OUL i uke 18-19, fikk da beskjed om at barnet lå langt bak mot ryggen, og at holdningen min var rett og bra og det kunne ha innvirkning :hilarious:
Er ganske øm mot venstre eggstokk men eggstokkene min har vært forstørret pga overstimulering ved IVF. Noen andre som har smerter ved en eller begge eggstokkene?
 
12+2 og har fått en mage som ikke kan skjules.. mulig jeg er oppblåst men ingenting av klær passer :wacky: var ikke i nærheten av sånn i forrige svangerskap:confused:
 
10+4 i dag og jeg har raidet skapet etter større bukser:hilarious: ikke lett å skjule magen, så går for store gensere:hilarious: venter nr.4 i rekka nå:rolleyes:
 
9+6 og oppblåst så får spørsmål av brukere om jeg er gravid. Men det er jo ikke baby enda det er jo bare oppblåst og hormonelt
 
13+0 og har ganske stor mage. Skjuler den ikke lengre :)
 
11+0 og begynner å bli ganske synlig! Føler jeg klarer å skjule det litt med store klær, men den skikkelige magen kommer nok mye tidligere enn med nr. 1!
 
12+5 og føler ikke at jeg ser gravid ut. Magen har definitivt vokst litt nå, men ser egentlig bare ut som om jeg har lagt på meg 5 kg på en mnd:rolleyes:
 
13+2 her, og foreløpig kun meg selv som merker noen endringer på kroppen. Bruker kun 1 av de vanlige buksene mine, de andre er så vonde å sitte i med knappen igjen :p Bruker mye kjoler på jobb. Foreløpig syns jeg magen er ganske lik som med første. Kun en liten kul helt nederst, men det ser jo bare ut som en valk :meh:
 
Er 12+6 i dag, kan ikke se noen kul på magen, men den var flat før jeg ble gravid og det er den IKKE lengre :hilarious: Ser bare ut som jeg har lagt på meg, mens på kvelden kan den klikke helt fordi jeg er så forstoppa og oppblåst. Har ikke gått opp mer enn én kilo siden før jeg var gravid, så mulig alt bare føles større.. :joyful:
 
Back
Topp