Tidlig OUL

Ja mener bare om man skriver , jeg vil ha ny time fordi at bla bla bla , tenk om de skulle ta hensyn til alle mulige innvendinger og ønsker for ultralyd , da er det vel best skrive , hei jeg er bortreist , går det ann få.time tidligere , jeg var dum.og svarte Helsenorge at jeg syntes timen var noe sen, så det gidder de sikkert ikke ta hensyn til
De svarte meg på Helsenorge etter noen timer og jeg skrev at jeg syntes det var for sent. Planen var å ringe og si jeg var bortreist hvis de ikke flytta den. Hvis du ikke hører noe i dag så ringer du i morgen?

De svarte meg på Helsenorge etter noen timer og jeg skrev at jeg syntes det var for sent. Planen var å ringe og si jeg var bortreist hvis de ikke flytta den. Hvis du ikke hører noe i dag så ringer du i morgen?
Jepp sendte de melding lørdag ( dvs jeg svarte på innkallelsen ) men ikke fått noe tilbakemelding enda :/ gir det til kl 12 i morgen tirsdag, så ringer jeg da om jeg ikke hører noe.:-)

God plan , :)

Jeg fikk innkalling i dag til 13+1. Jeg synes og det er grusomt sent særlig siden vi ikke har mulighet på 7 timers omkrets til å gå privat og at jeg ikke er spesielt plaget av symptomer. Skulle gjerne hatt time litt før, mest for å betrygge meg selv selv om denne timen er innenfor kravene :confused:

Har fått TUL når jeg er 9+6. Antakeligvis alt for tidlig for fosterdiagnostikk men vi får se
Jeg hadde TUL 10+3, siden legen henviste på bakgrunn av første dag i siste menstruasjon, men fikk ny TUL når jeg er 13+3 (?). Så da får du sikkert en ny du også ☺️ Er jo ikke feil med to ultralyder

Jeg hadde TUL 10+3, siden legen henviste på bakgrunn av første dag i siste menstruasjon, men fikk ny TUL når jeg er 13+3 (?). Så da får du sikkert en ny du også ☺️ Er jo ikke feil med to ultralyder
Jep det er det jeg håper på, tar glatt en ekstra UL :meh:

Back
Topp