Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

men nei. Etter første graviditet er man så utstrekt at runde 2+++ går litt raskere… Føles litt ekkelt, men kroppen er jo laga for det 
Ah jeg har kjøpt samme buksa som deg, gurimalla den er god! Søt liten babybump, har dere fortalt alle rundt dere enda?Oh yes, den kom meg tidlig! Hatt synlig noen uker allerede, 14+6 idag. Dette er min nr 4magen min er relativ flat til vanlig
![]()
Jaaa, har levd i den buksa i 2 uker nå tror jegAh jeg har kjøpt samme buksa som deg, gurimalla den er god! Søt liten babybump, har dere fortalt alle rundt dere enda?
Usikker, det var kun to igjen da jeg kjøpte den. Vi har kun sakt det til søsteren min, også følte jeg for at jeg måtte fortelle en venn av familien som tilbydd meg jobb i firma hans... Det var ikke akkurat han jeg så for meg å fortelle det til først, men jeg har veldig lyst å jobbe for han, men hadde ikke hatt hjerte til å ditche han for permisjon når jeg kjenner til situasjonen der og hvor stort behov det er for gode folk..Jaaa, har levd i den buksa i 2 uker nå tror jegvet du om det finnes flere farger?? Må kjøpe meg minst en til, beste buksa
ja vi fortalte til alle i uke 12har dere ?
Usikker, det var kun to igjen da jeg kjøpte den. Vi har kun sakt det til søsteren min, også følte jeg for at jeg måtte fortelle en venn av familien som tilbydd meg jobb i firma hans... Det var ikke akkurat han jeg så for meg å fortelle det til først, men jeg har veldig lyst å jobbe for han, men hadde ikke hatt hjerte til å ditche han for permisjon når jeg kjenner til situasjonen der og hvor stort behov det er for gode folk..
Ah jeg har kjøpt samme buksa som deg, gurimalla den er god! Søt liten babybump, har dere fortalt alle rundt dere enda?
H&M, den kommer til å bli brukt opp her tror jeg, for den er fantastisk god og myk!Hvor har dere kjøpt den?:-D