Tidlig mage / veldig oppblåst...

Jente1983

Flørter med forumet
Desemberglede 2015
Andre med tydelig mage/oppblåst særlig om kveldene?? lurer på hvordan jeg skal klare å skjule det i 3uker til! 9 uker på vei imårå. 3. Svangerskapet... føler det vises tidligere for hver gang?? Innbilling? Andre flergangsmammaer her? ☺

2 gangs mamma her, å magen er umulig å skjule på kvelden :-P
Viser godt på dagen også, men kvelden er den ekstrem :-) 8+4 idag :-)

3. Svangerskapet her også og magen er som en ballong om kvelden. På dagen er det mye bedre. Er bare 7+3

JM sa til meg sist svangerskap at livmoren er som en ballong. Har den vært oppblåst en gang så går det lettere å blåse den opp neste gang.

Du er ikke alene , går rundt som en prompepute spes på kvelden ! Og magen står rett ut nesten hele tiden :p 9 uker

Ble gravid 2pp etter MA, så tror kanskje det at jeg har to så tette svangerskap gjør at jeg får tidlig mage denne gangen. Her vises det svært godt allerede :)

Du er ikke alene , går rundt som en prompepute spes på kvelden ! Og magen står rett ut nesten hele tiden :p 9 uker

Sånn er de her og, men kunne i uke 7 så vi får se hvor lenge de går før folk oppdage de..

Magen er stor hele dagen lang her :p Skulle tro jeg var 5 mnd på vei, men er bare 10+1 ;)

ImageUploadedByBV Forum1430470732.077917.jpg

Sånn er magen min hele tiden nå.. Så å holde det skjult til uke 12 trur jeg blir vanskelig.. Får ikke igjen en eneste bukse og slik har det vært i flere uker nå

Jeg er også oppblåst som en ballong. Hele dagen. Så håper den går ned igjen snart, for så å fylles med baby. Er ikke særlig elegant å gå rundt med luftromlende mage hele dagen. :p Jeg ble fort oppblåst med datteren min og, men den ble etterhvert mykere, før den ble babyfylt. Jeg har heldigvis en del løstsittende tøy, så det går nok fint å skjule det fremover :)

Samme her, godt å lese det er flere av oss! Jeg venter nr 2, kan ikke huske det var like ille første gang.

Samme her, godt å lese det er flere av oss! Jeg venter nr 2, kan ikke huske det var like ille første gang.

Da er vi i samme båt på denne tiden sist så viste jo ikke jeg selv at eg var gravid å ikke viste de så mye før eg var 13-14 uke på vei. Så eg lure om de kommer like stor kul og kg på denne gang.

Funderer på hvordan det skal skjules på treningen imorgen... uff haha!

Jeg venter min første, men er meget oppblåst jeg også. Er verst om kvelden, da blir jeg så oppblåst at jeg får skikkelig gravid mage :-P

Kjenner meg godt igjen. Er 8+5 i dag og har vert bra oppblåst med tydleg mage i fleire veker... he måtte finni fram manmabuksene for nåken veker sida. Er så mykje meir behagelig å gå i, og så slepp eg å gå med knappen og smekken åpen:-)

Tsjorte istedenfor stram treningssinglet prøvde bunaden idag, passer heldigvis enda så då blr jeg få den på 17.mai også ☺ for å unngå spørsmål ☺

Kjenner meg godt igjen. Er 8+5 i dag og har vert bra oppblåst med tydleg mage i fleire veker... he måtte finni fram manmabuksene for nåken veker sida. Er så mykje meir behagelig å gå i, og så slepp eg å gå med knappen og smekken åpen:)

Eg hadde endelige fått fingrene ut å ryddet vekk de siste klærne som var for store så nå må eg hente de frem igjenn:angelic:

Eg hadde opprydding i skapet i høst der eg kasta alt av gravid klær og for store klær... yeey... det var lurt!

Eg hadde opprydding i skapet i høst der eg kasta alt av gravid klær og for store klær... yeey... det var lurt!

De havnet på loftet her, hadde vel kanskje et lite håp om de kunne komme en liten spire en gang til å er kjempe glad for jeg ikke bare kastet de lille som var.

Back
Topp