Hei kjære damer, jeg føler meg ikke så bra i dag. Jeg er bare 8 uker på vei, og det var en på jobb som gratulerte meg for graviditeten. Dette er tredje barn. Med den første var det ingen som la merke før jeg var 5 mnd på vei. Med nr 2 kom magen da jeg var 14-15 uker på vei. Nå kan jeg ikke skjønne at magen allerede har begynt å vokse. Var på ultralyd i dag og vi fikk se et frisk foster av normal størrelse.
Hvorfor har magen begynt å vokse så tidlig? Er det noe jeg kan gjøre for å bremse det litt i hvert fall noen uker til? Jeg har ikke engang delt nyheten utenfor husstanden.
Hvorfor har magen begynt å vokse så tidlig? Er det noe jeg kan gjøre for å bremse det litt i hvert fall noen uker til? Jeg har ikke engang delt nyheten utenfor husstanden.

Enda 3 uker til vi skal dele nyheten så håper den ikke vokser så mye mer… er 9+2.
skal ikke fortelle barna før etter jeg har satt inn cerclage så fortsatt et par uker til de får vite
Ingen som har kommentert enda, men kan jo hende noen på jobb tenker sitt..

Fortalte ei at jeg var gravid og fikk som svar: hvor da? 
Heldigvis fødte jeg begge gangene et par uker før termin, fordi jeg kunne ikke engand knytte skolissene, haha.