Tidlig mage, hvorfor?

Ingen mage her enda, uke 12. Er tredjegangs (og har født tvillinger). Meeen jeg tok altså en bukplastikk for 8 år siden (skulle jo ikke ha flere barn), så tenker magen lar vente på seg litt til pga det. Husker jeg hadde fått en bitteliten kul i uke 12 forrige gang.
Da er musklene dine super stramme! :) Jeg vurderer også bukplastikk hvis magemusklene ikke blir noenlunde stramme innen to år. Denne gangen rakk jeg å få ganske flat mage, men hadde fortsatt ca 2cm avstand mellom magemusklene mine da jeg ble gravid på nytt (1 år fra forrige fødsel). Men selv om jeg strammer musklene så er ikke magen min flat lenger... ikke heller når jeg ligger, og har bare gått opp 1,5kg foreløpig.

Jeg synes fra uke 20-25 er det fint å vise gravidmage. Da er det også ok for meg at folk vet om det fordi da har man vært på OUL og alt. Nå foreløpig er det bare barna, foreldrene mine og sjefen min som vet om det. Og mannen min, såklart. :hilarious:
Så kommer det uke +30 og folk begynner å spørre om det nærmer seg, fordi jeg er ellers ganske slank men får gigamage hver gang. Og da må jeg si "jaja, snart" i to måneder. :hungry: Heldigvis fødte jeg begge gangene et par uker før termin, fordi jeg kunne ikke engand knytte skolissene, haha.
Huff, sist gikk jeg over. Var 42 uker da jeg endelig ble igangsatt. Tror jeg grein hele dagen da jeg var 41+4 ca, fordi jeg fikk spørsmål/kommentar på at jeg fortsatt var gravid. Hvis jeg kommer til det punktet at jeg føler meg fin denne gangen, skal jeg få tatt noen bilder, uansett hvor langt jeg er på vei.

Back
Topp