Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der kom resultatet fra omgangssyken - jeg veier meg hver fredag morning (og såklart litt innimellom uoffisielt) og har gått ned 2,1 kg på å være syk... yikes!
Indeed- for et par dager siden viste nedgangen 3 kg.. så har allerede tatt igjen litt.Oi!!!
Jeg meldte meg nettopp på. Dette blir min første gang, så jeg er skikkelig spent. Skjønner at nivået er høyt? Steike, som dere skravler..Er dere kklare for skravlekonk da?? =)
Jaaaa!!! MEN søstra mi kommer på besøk fra tønsberg og blir ei uke, så spørs hvor mye tid det blir til skravling i neste uke daEr dere kklare for skravlekonk da?? =)
Hehe, hemligheten når "det står på som verst" er å ikke skrive for mye i hver kommentarJeg meldte meg nettopp på. Dette blir min første gang, så jeg er skikkelig spent. Skjønner at nivået er høyt? Steike, som dere skravler..![]()
Morn morn! Her har vi vært våken i 3 timer alleredeMen først nå har jeg fått tid til å sette meg ned med pc og en kaffekopp!
Natta har vært helt forferdeligEr SÅ himla lei av å aldri få noe søvn
Var så frustrert i natt at jeg vurderte å gå og legge meg på gjesterommet for å få sove
![]()
Det skal da ikke være nødvendig å måtte lempe ut puppen 4-5 ganger per natt når ungen er 6 måneder og får ei stor flaske velling ved sengetid
Men det er ikke bare ammingene, de har jeg holdt ut i snart 3 måneder så det går forsåvidt greit. Men nå er hun plutselig begynt å kave og styre i søvne, sutrer og roer seg ikke før hun får puppe litt
Hun tar to sugetak og så sover hun
I natt blei jeg så lei at jeg trakk meg litt bort fra senga hennes og lot henne kave for seg selv i en halvtimes tid
Så etter en halvtime eskalerte det fra kasting fram og tilbake til gråt, så da måtte jeg ta henne inntil meg og gi henne litt mat, så slokna hun. Etter det tok vi henne mellom oss i senga vår, og da våkna hun kun èn gang på 2 timer og sutra litt. Så fikk hun mat kl 06 og sov til 07 og da var det dag!
Idag skal jeg prøve å hvile litt, men er ikke lett når snuppa kun sover 30-40 minutter i slengen og så er våken i 2-3 timer! Senere skal vi på middag til svigers og spise pinnekjøttDET gleder jeg meg til for nå kan jeg spise kålrotstappe
![]()
![]()
Det kunne jeg ikke til jul
![]()
![]()
Nå får nok være nok tenker jeg! Til natta skal vi bare ta henne mellom oss i sengen med en gang, og så får vi se om det hjelper noe! Orker ikke å trumpe gjennom at hun skal sove i egen seng hvis det betyr at jeg ikke får noe søvnUff for en nattSkjønner at du er sliten ja!!!
Litt slik her i natt også, eller så er det fordi jeg ikke er i form selv..
Mem mannen gikk og la seg med T, så jeg regner med at det ikke bare var jeg som merket kavingen!