Tidlig fredagsbabbel!

Shauri

Forumet er livet
VIP
Nå som jeg er frisk har jeg mye husarbeid å ta igjen.. så det blir min fredag. .

Hva med dere?

Jeg vaska hele huset igår jeg, heldigvis! Men ettersom d ble mårran en smuuule tidlig her idag så skal vi hvertfall sove litt til! Så tenkte jeg å sortere alle klea mine og hive 90% av det! Så blir d vel å handle til helga og slappe av med en velfortjent cola og sjokkolade i kveld :)

Bra du er frisk :) her er det planleggingsdag i barnehagen idag, så her blir det tur til lekeplassen, skal møte venninna mi der som også har to små i samme alder. Blir nok en fin kosedag :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Skal til en venninne,som akkurat har kjøpt seg hus. Og ikveld blir det Idol,hjemmelaget pizza og litt rydding på ettermiddag.. Mina er litt tett i nesa,og hoster litt. Håper det går over :)

Der kom resultatet fra omgangssyken - jeg veier meg hver fredag morning (og såklart litt innimellom uoffisielt) og har gått ned 2,1 kg på å være syk... yikes!

Fredagen her blir ikke no særlig tror jeg ! :-P Er 5 uker på vei , og kjempe dårlig , så blir vel bare å ligge her å slappe av ! Dere andre får ha en flott flott dag<3

Der kom resultatet fra omgangssyken - jeg veier meg hver fredag morning (og såklart litt innimellom uoffisielt) og har gått ned 2,1 kg på å være syk... yikes!

Oi!!!

Skrall natt gitt...
Lillebror har våknet litt Men det pleier ikke å være noe problem.
Jeg har vondt i hodet og kjenner at halsen ikke er helt god :(
Mannen leverte heldigvis T, så vi skal akkurat til å stå opp!!
Minimalt med planer! Håper mannen er ferdig tidlig så vi får badet :)

Tydelig at du ikke har fått i deg mye næring ja...

Er dere kklare for skravlekonk da?? =)

Jeg og! Må skravle litt frem til kl 14 her i dag, resten av dagen går bort tror jeg.
I morgen skal mannen og T bort på dagen, så da kan jeg se å få unna litt :p

Det kan bli veldig høyt ja. Ikke alltid man får tid til å lese alt som blir skrevet, hehe.

Morn morn! Her har vi vært våken i 3 timer allerede :eek: Men først nå har jeg fått tid til å sette meg ned med pc og en kaffekopp! :)
Natta har vært helt forferdelig :eek: Er SÅ himla lei av å aldri få noe søvn :mad: Var så frustrert i natt at jeg vurderte å gå og legge meg på gjesterommet for å få sove :eek: :oops: Det skal da ikke være nødvendig å måtte lempe ut puppen 4-5 ganger per natt når ungen er 6 måneder og får ei stor flaske velling ved sengetid o_O Men det er ikke bare ammingene, de har jeg holdt ut i snart 3 måneder så det går forsåvidt greit. Men nå er hun plutselig begynt å kave og styre i søvne, sutrer og roer seg ikke før hun får puppe litt :( Hun tar to sugetak og så sover hun o_O I natt blei jeg så lei at jeg trakk meg litt bort fra senga hennes og lot henne kave for seg selv i en halvtimes tid :( Så etter en halvtime eskalerte det fra kasting fram og tilbake til gråt, så da måtte jeg ta henne inntil meg og gi henne litt mat, så slokna hun. Etter det tok vi henne mellom oss i senga vår, og da våkna hun kun èn gang på 2 timer og sutra litt. Så fikk hun mat kl 06 og sov til 07 og da var det dag!
Idag skal jeg prøve å hvile litt, men er ikke lett når snuppa kun sover 30-40 minutter i slengen og så er våken i 2-3 timer! Senere skal vi på middag til svigers og spise pinnekjøtt :D DET gleder jeg meg til for nå kan jeg spise kålrotstappe :D :D :D Det kunne jeg ikke til jul :P ;)

Er dere kklare for skravlekonk da?? =)
Jaaaa!!! MEN søstra mi kommer på besøk fra tønsberg og blir ei uke, så spørs hvor mye tid det blir til skravling i neste uke da o_O :p :eek:

Jeg meldte meg nettopp på. Dette blir min første gang, så jeg er skikkelig spent. Skjønner at nivået er høyt? Steike, som dere skravler..:p
Hehe, hemligheten når "det står på som verst" er å ikke skrive for mye i hver kommentar :p Bare noen få ord, så går praten lett og fort og man får maaaange innlegg ;)

Morn morn! Her har vi vært våken i 3 timer allerede :eek: Men først nå har jeg fått tid til å sette meg ned med pc og en kaffekopp! :)
Natta har vært helt forferdelig :eek: Er SÅ himla lei av å aldri få noe søvn :mad: Var så frustrert i natt at jeg vurderte å gå og legge meg på gjesterommet for å få sove :eek: :oops: Det skal da ikke være nødvendig å måtte lempe ut puppen 4-5 ganger per natt når ungen er 6 måneder og får ei stor flaske velling ved sengetid o_O Men det er ikke bare ammingene, de har jeg holdt ut i snart 3 måneder så det går forsåvidt greit. Men nå er hun plutselig begynt å kave og styre i søvne, sutrer og roer seg ikke før hun får puppe litt :( Hun tar to sugetak og så sover hun o_O I natt blei jeg så lei at jeg trakk meg litt bort fra senga hennes og lot henne kave for seg selv i en halvtimes tid :( Så etter en halvtime eskalerte det fra kasting fram og tilbake til gråt, så da måtte jeg ta henne inntil meg og gi henne litt mat, så slokna hun. Etter det tok vi henne mellom oss i senga vår, og da våkna hun kun èn gang på 2 timer og sutra litt. Så fikk hun mat kl 06 og sov til 07 og da var det dag!
Idag skal jeg prøve å hvile litt, men er ikke lett når snuppa kun sover 30-40 minutter i slengen og så er våken i 2-3 timer! Senere skal vi på middag til svigers og spise pinnekjøtt :D DET gleder jeg meg til for nå kan jeg spise kålrotstappe :D :D :D Det kunne jeg ikke til jul :p ;)

Uff for en natt :( Skjønner at du er sliten ja!!!
Litt slik her i natt også, eller så er det fordi jeg ikke er i form selv..
Mem mannen gikk og la seg med T, så jeg regner med at det ikke bare var jeg som merket kavingen!

Vi gir hipp sin godnatt grøt med ris og grønnsaker i på kvelden og da sover a fra 7-6 :) kan jo prøve det kanskje? :)

Uff for en natt :( Skjønner at du er sliten ja!!!
Litt slik her i natt også, eller så er det fordi jeg ikke er i form selv..
Mem mannen gikk og la seg med T, så jeg regner med at det ikke bare var jeg som merket kavingen!
Nå får nok være nok tenker jeg! Til natta skal vi bare ta henne mellom oss i sengen med en gang, og så får vi se om det hjelper noe! Orker ikke å trumpe gjennom at hun skal sove i egen seng hvis det betyr at jeg ikke får noe søvn :oops:

Back
Topp