Tidlig fredag :-p

hehe, jeg har også hatt noen morgener med sår hals...mannen påstår det er fordi jeg snorker! :eek: o_O :p

Her er det enn så lenge godt vær, men blåser mer idag så må nok ha på snuppa mer enn bare shorts og kortermet body! ...hun holder for øyeblikket på å drukne seg i vannkoppen sin etter å ha smurt ei brødskive utover bordet og mata hunden med noen skumpinner :p

haha ikke rart om du har sår hals da :P jeg har ikke hørt noe om at jeg snorker, men kansje jeg gjør det i smug :P haha..

Hun styrer skikkelig på :D må sørge for at mamma får noe å gjøre tenker jeg ;) men såå moro for hun å bare kose seg på den måten barn liker best da :) herlig!

det er ikke mange minuttene hun her heller sitter stille å ser på ;) MEN noen ganger tyr jeg faktisk til det for å få i henne melkeflaska :p
Hehe, her må vi unngå alt av lyd og brå bevegelser under amming :p

God morgen! Endelig sovna snuppa så jeg kan drikke kaffe. Hun er mye våken om nettene for hun er så tett. Hardt for ei stakkars mor som ikke er vant til nattevåk. All ære til de som er oppe flere ganger på natta! Simone er snørrete, tett og sur. Det ser ut til at det blir til at jeg drar i konfirmasjon uten sambo og snuppa i morgen. Det blir litt uvant, men hun fikk anfall av falsk krupp i går, og med den formen er det nok best å slappe av hjemme. Foreldrene mine kommer i dag og skal overnatte så det blir kos :-) ellers har vi kjøpt oss ny (brukt) bil :-DD honda crv. Eneste ulempen er at den står i askim så vi må vente til veiene er litt bedre før vi henter den. Stakkars de som er ramma av flommen altså!

God morgen! Endelig sovna snuppa så jeg kan drikke kaffe. Hun er mye våken om nettene for hun er så tett. Hardt for ei stakkars mor som ikke er vant til nattevåk. All ære til de som er oppe flere ganger på natta! Simone er snørrete, tett og sur. Det ser ut til at det blir til at jeg drar i konfirmasjon uten sambo og snuppa i morgen. Det blir litt uvant, men hun fikk anfall av falsk krupp i går, og med den formen er det nok best å slappe av hjemme. Foreldrene mine kommer i dag og skal overnatte så det blir kos :) ellers har vi kjøpt oss ny (brukt) bil :-DD honda crv. Eneste ulempen er at den står i askim så vi må vente til veiene er litt bedre før vi henter den. Stakkars de som er ramma av flommen altså!

uff stakkars liten :( og dere også! ønsker hun all god bedring! ;)

Gratulerer med ny/brukt bil da :D

Hehe, her må vi unngå alt av lyd og brå bevegelser under amming :p

Sånn er det her å.. hvis Liana skal ha flaska si, så må det være rolig og stille rundt.. ellers skal hun heller få med seg hva som skjer :P

Jepp. Kl 5 :-p
Jeje!
Får mye ut av dagen da, om ikke annet ;)
Endelig litt slutt på regnet! Håper flomvannet trekker seg tilbake!
Lillebror blir mater med litt brød med aprikos! Sliter fortsatt med hard mage, men fikk bæsjet litt på do igjen i morges.
Her med den store nattbleierompa
Vis vedlegget 16114
Han var helt tørr i dag da, bleien var søkkvåt, men ulla holdt tett gitt :)

For ei søt tøybleierumpe :-) hvilde tøybleier bruker dere? Vi kjøpte noen på ebay, men de lekker så vi ga opp. Kunne tenke meg å bruke tøybleier pga det må være mye bedre for huda. Jeg blir sår hver gang jeg bruker bind ihvertfall. Kanskje jeg skal kjøpe meg ei tøybleie jeg også ;-p

God morgen! Endelig sovna snuppa så jeg kan drikke kaffe. Hun er mye våken om nettene for hun er så tett. Hardt for ei stakkars mor som ikke er vant til nattevåk. All ære til de som er oppe flere ganger på natta! Simone er snørrete, tett og sur. Det ser ut til at det blir til at jeg drar i konfirmasjon uten sambo og snuppa i morgen. Det blir litt uvant, men hun fikk anfall av falsk krupp i går, og med den formen er det nok best å slappe av hjemme. Foreldrene mine kommer i dag og skal overnatte så det blir kos :) ellers har vi kjøpt oss ny (brukt) bil :-DD honda crv. Eneste ulempen er at den står i askim så vi må vente til veiene er litt bedre før vi henter den. Stakkars de som er ramma av flommen altså!
Uffameg!
God bedring! :D
Og grattis med ny bil

God morgen. Tidlig morgen her og. Kvart over 6.. MEN,det er storebror som er morgenfugl her i dag.
Jeg har blitt sykt forkjølet,så hoster skikkelig. Satt seg skikkelig i lungene kjennes det ut som... Og helt tett i nesa og hodet.... ! Nedtur...

Vi skal til Sverige i dag, deilig når det er sol..
Håper det blir fint i dag :) Ha en fin dag jenter !

Uff så kjedelig å bli skikkelig forkjøla da! Håper det løsner fort! Her har jeg vært forkjøla i tre uker så det sitter lenge i på våren. Dere må kose dere i Sverige! :-) hvor lenge dere blir i norge?

God morgen!
Her sov vesla fra kl.19 også våkna jeg av henne 06.42.:) Deilig med ei rolig natt, men mamma er likevel tung i kroppen, har vondt i hodet og er trøtt og sliten. Tror væromslaget har skylda for den reduserte formen, og det gledes til helg!;)
Akkurat nå får Jenny se litt på barnetv, men når katten kom inn nettopp var det fortsatt den som var mest interessant. Søta.♡
Jeg skal straks jage mannen ut av dusjen og dra på kortdag på skolen, med fire timer undervisning i 7.klasse.;)
Ha en god en, damer!!

Hehe..her er også pusen interesant :-) må bare fortelle at i går satt jeg på gulvet og leste bok med simone. Jeg sa: sjå kua simone. Ka den seie? Så trykket jeg på knappen så den sa møøøøø. Så sa jeg: ser du pusen simone? Og hun vrir seg rundt og ser ingen pus for han var ute..haha! Det var ganske komisk for hun forsto ikke at pusen var i boka selv om jeg trykkte på knappen for den mjaua annerledes enn vår pus :-)
Håper formen din bøir bedre iløpet av dagen! :-) kos deg på jobb :-)

Håper kroppen blir lettere =)
Hva liker hun å se av barne-tv? Lillebror har bare smugtittet når T ser barne-tv, men jeg tror vi har liggende noen episoder av Drømmehagen på dekoderen - det er jo fengende for de minste :D

Jeg har brutt mine egne regler og latt Simone se mye tv siste uka for da sitter hun i ro og sutrer ikke. Fy meg, men jeg får bli strengere når hun blir frisk. Her er spesialagent oso veldig fasinerende. Til vanlig får hun se mikke mus om morgenen og/eller bikuben på ettermiddagen rett før kveldsstell visst det passer slik. Drømmehagen er sikkert kjekt for de minste :-)

haha ikke rart om du har sår hals da :p jeg har ikke hørt noe om at jeg snorker, men kansje jeg gjør det i smug :p haha..

Hun styrer skikkelig på :D må sørge for at mamma får noe å gjøre tenker jeg ;) men såå moro for hun å bare kose seg på den måten barn liker best da :) herlig!
ja, sålenge hun sitter ved bordet får hun grise og søle så mye hun bare vil! ;) MEN mat andre steder utgår! :P

huffda, stakkars lita! God bedring! Nattevåk blir ikke enklere selv om man er vant til det, jeg blir fortsatt like sur hver gang hun våkner på natta iallfall :p ;)
Grattis med ny bruktbil :D Deilig med bil med mye plass i!

Hehe..her er også pusen interesant :) må bare fortelle at i går satt jeg på gulvet og leste bok med simone. Jeg sa: sjå kua simone. Ka den seie? Så trykket jeg på knappen så den sa møøøøø. Så sa jeg: ser du pusen simone? Og hun vrir seg rundt og ser ingen pus for han var ute..haha! Det var ganske komisk for hun forsto ikke at pusen var i boka selv om jeg trykkte på knappen for den mjaua annerledes enn vår pus :)
Håper formen din bøir bedre iløpet av dagen! :) kos deg på jobb :)
nååå, så søt hun er! Da VET hun hvem pus er, og det er ikke den i boka ;)
Hermine begynner å ser seg rundt hvis man spør hvor mamma eller pappa er :rolleyes:

ja, sålenge hun sitter ved bordet får hun grise og søle så mye hun bare vil! ;) MEN mat andre steder utgår! :p

haha la henne sitte i sofan :P jeg er nok mer lik deg når det kommer til dette, men ikke min samboer :P han tenker myyye på "bakteriene" de kan få i seg..og blir gretten når barna søler.. haha av og til blir jeg såå lei.. og når det er jeg som styrer med de, får han ikke lov å blande seg inn :P haha

Tull og tøys med Liana og meg :P haha..

1369387421791.jpg
Søtnosen ler på det siste bilde <3 :)

nååå, så søt hun er! Da VET hun hvem pus er, og det er ikke den i boka ;)
Hermine begynner å ser seg rundt hvis man spør hvor mamma eller pappa er :rolleyes:

Det er litt artig! Her ser hun på pappan når man spør etter han men ikke etter meg. Hun sier pappa og mamma, men det virker som mamma bare er et ord hun kan og at hun bruker pappa bevisst på han. Hehe..jeg er visst ikke like viktig som pusen og pappa ;-p

Det er litt artig! Her ser hun på pappan når man spør etter han men ikke etter meg. Hun sier pappa og mamma, men det virker som mamma bare er et ord hun kan og at hun bruker pappa bevisst på han. Hehe..jeg er visst ikke like viktig som pusen og pappa ;-p

hahah så søt da :) men de lærer ofte pappa før mamma ;)

Back
Topp