Tidlig fredag :-p

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Jepp. Kl 5 :-p
Jeje!
Får mye ut av dagen da, om ikke annet ;)
Endelig litt slutt på regnet! Håper flomvannet trekker seg tilbake!
Lillebror blir mater med litt brød med aprikos! Sliter fortsatt med hard mage, men fikk bæsjet litt på do igjen i morges.
Her med den store nattbleierompa
ImageUploadedByBV Forum1369368501.669467.jpg
Han var helt tørr i dag da, bleien var søkkvåt, men ulla holdt tett gitt :)

God morgen. Tidlig morgen her og. Kvart over 6.. MEN,det er storebror som er morgenfugl her i dag.
Jeg har blitt sykt forkjølet,så hoster skikkelig. Satt seg skikkelig i lungene kjennes det ut som... Og helt tett i nesa og hodet.... ! Nedtur...

Vi skal til Sverige i dag, deilig når det er sol..
Håper det blir fint i dag :) Ha en fin dag jenter !

God morgen. Tidlig morgen her og. Kvart over 6.. MEN,det er storebror som er morgenfugl her i dag.
Jeg har blitt sykt forkjølet,så hoster skikkelig. Satt seg skikkelig i lungene kjennes det ut som... Og helt tett i nesa og hodet.... ! Nedtur...

Vi skal til Sverige i dag, deilig når det er sol..
Håper det blir fint i dag :) Ha en fin dag jenter !
Uff så kjedelig, god bedring til deg :D

Det var tidlig pån ja:-) Så bra han var tørr i morrest, så slik ser en tøybleie ut på, det har jeg ikke sett før:-)
Jeg hørte nasse i sted, men mannen ville vente å se om hun sovnet igjen, lurer på om hun har gjort det også hehe.
Skal på jobben snart, startet litt senere i dag:-)
Godt det er fredag.

Da har Lillebror sovnet for sin første dupp i sofaen!
Fristet til å sove selv jeg altså! Men har så lyst til å strikke også :o

Det var tidlig pån ja:) Så bra han var tørr i morrest, så slik ser en tøybleie ut på, det har jeg ikke sett før:)
Jeg hørte nasse i sted, men mannen ville vente å se om hun sovnet igjen, lurer på om hun har gjort det også hehe.
Skal på jobben snart, startet litt senere i dag:)
Godt det er fredag.
Ikke alle tøybleier ser slik ut =) Dette er en svær nattbleie med ullbukse for å holde tett utenpå.
De vi bruker på dagtid er mye mindre og har et vanntett lag med stoff (PUL) utenpå :D
Her er han i den kule gule:
E24819E7-8154-4070-A3BD-E1D3ECA4A3D6-10732-00000A2DEA9566E7_zps34174553.jpg

Ikke alle tøybleier ser slik ut =) Dette er en svær nattbleie med ullbukse for å holde tett utenpå.
De vi bruker på dagtid er mye mindre og har et vanntett lag med stoff (PUL) utenpå :D
Her er han i den kule gule:
E24819E7-8154-4070-A3BD-E1D3ECA4A3D6-10732-00000A2DEA9566E7_zps34174553.jpg

Den var litt mindre ja, sikkert mer behagelig når det er varmt med tøybleie:-)

Den var litt mindre ja, sikkert mer behagelig når det er varmt med tøybleie:)
Ja, det blir absolutt ikke like klamt som plastkkbleiene :p
Jeg tåler jo ikke å gå med bind selv, merker stor forskjell på å bruke tøy selv!

God morgen!
Her sov vesla fra kl.19 også våkna jeg av henne 06.42.:) Deilig med ei rolig natt, men mamma er likevel tung i kroppen, har vondt i hodet og er trøtt og sliten. Tror væromslaget har skylda for den reduserte formen, og det gledes til helg!;)
Akkurat nå får Jenny se litt på barnetv, men når katten kom inn nettopp var det fortsatt den som var mest interessant. Søta.♡
Jeg skal straks jage mannen ut av dusjen og dra på kortdag på skolen, med fire timer undervisning i 7.klasse.;)
Ha en god en, damer!!

God morgen!
Her sov vesla fra kl.19 også våkna jeg av henne 06.42.:) Deilig med ei rolig natt, men mamma er likevel tung i kroppen, har vondt i hodet og er trøtt og sliten. Tror væromslaget har skylda for den reduserte formen, og det gledes til helg!;)
Akkurat nå får Jenny se litt på barnetv, men når katten kom inn nettopp var det fortsatt den som var mest interessant. Søta.♡
Jeg skal straks jage mannen ut av dusjen og dra på kortdag på skolen, med fire timer undervisning i 7.klasse.;)
Ha en god en, damer!!
Håper kroppen blir lettere =)
Hva liker hun å se av barne-tv? Lillebror har bare smugtittet når T ser barne-tv, men jeg tror vi har liggende noen episoder av Drømmehagen på dekoderen - det er jo fengende for de minste :D

Håper kroppen blir lettere =)
Hva liker hun å se av barne-tv? Lillebror har bare smugtittet når T ser barne-tv, men jeg tror vi har liggende noen episoder av Drømmehagen på dekoderen - det er jo fengende for de minste :D
Hermine ELSKER Drømmehagen, kan sitte stille i flere minutter å se på mens sutten går opp og ned i hundre ;)
Sikkert greit for mamman når ungen er oppe kl 05 ;) ;) ;)

God morgen!
Kjekk natt her, Hermine sov fra 19-07, fikk ei flaske en gang på natta da! :)
Idag skal vi til Bryggejentene, en kafè/interiørbutikk som ligger i et gammelt naust ca 25 minutters kjøring utfor byen. Kafèbordene er ute på brygga, og det er bare fjell og fjære rundt, skikkelig koselig! :)
Hermine sitter for øyeblikket å småskriker på gulvet mens hun leker med ammeinnleggene mine, pumpa durer og går. Vil bli ferdig med den pumpinga nå, for Hermine har ikke tid til å vente på at jeg skal gjøre det lengre...men blir jo ikke "kvitt" melka :eek: o_O :P

Da har Lillebror sovnet for sin første dupp i sofaen!
Fristet til å sove selv jeg altså! Men har så lyst til å strikke også :eek:

hehe det "dillemaet" har jeg hver kveld :P trøtt og BØR sove, men vil helst gjøre noe annet :P haha

God morgen!
Kjekk natt her, Hermine sov fra 19-07, fikk ei flaske en gang på natta da! :)
Idag skal vi til Bryggejentene, en kafè/interiørbutikk som ligger i et gammelt naust ca 25 minutters kjøring utfor byen. Kafèbordene er ute på brygga, og det er bare fjell og fjære rundt, skikkelig koselig! :)
Hermine sitter for øyeblikket å småskriker på gulvet mens hun leker med ammeinnleggene mine, pumpa durer og går. Vil bli ferdig med den pumpinga nå, for Hermine har ikke tid til å vente på at jeg skal gjøre det lengre...men blir jo ikke "kvitt" melka :eek: o_O :p

Cafeen høres koselig ut :) husker når jeg sluttet å amme Emira (for hadde nesten ikke melk igjen), pumpa det i dusjen med hånda når det hadde samlet seg helt fult :P og fant en metode som jeg bare trengte å ta 2-3 "pumpetak".. da forsvant det fort :)

God morgen :) Jeg sitter her med Liana ved siden av meg ;) Emira er akkurat levert i bhg av pappan.. Men kjenner jeg er småsår i halsen idag..hååååper virkelig ikke det er min bror som har smittet meg men heller at det er graviditeten eller Liana det kommer fra, for broren min har hatt sår hals i en uke, og det har begynt å hovne opp på sidene av halsen :( jeg sa det minner meg om når jeg hadde kyssesyken.. så får "håpe" det er det, for da er jeg antageligvis immun :P haha for hans del, håper jeg ikke det ;)

Her har været endelig blitt gjort om litt :D det er en lysende ting på himmelen som jeg såå sjeldent har sett..husker ikke hva den heter :P :P :P hihi..

Cafeen høres koselig ut :) husker når jeg sluttet å amme Emira (for hadde nesten ikke melk igjen), pumpa det i dusjen med hånda når det hadde samlet seg helt fult :p og fant en metode som jeg bare trengte å ta 2-3 "pumpetak".. da forsvant det fort :)
hm, er kanskje det jeg må prøve! For når man blir så hinsides melkesprengt, og det danner seg knuter, så MÅ man jo bare få tømt ut...og da produseres det jo nytt igjen ;) :P

God morgen :) Jeg sitter her med Liana ved siden av meg ;) Emira er akkurat levert i bhg av pappan.. Men kjenner jeg er småsår i halsen idag..hååååper virkelig ikke det er min bror som har smittet meg men heller at det er graviditeten eller Liana det kommer fra, for broren min har hatt sår hals i en uke, og det har begynt å hovne opp på sidene av halsen :( jeg sa det minner meg om når jeg hadde kyssesyken.. så får "håpe" det er det, for da er jeg antageligvis immun :p haha for hans del, håper jeg ikke det ;)

Her har været endelig blitt gjort om litt :D det er en lysende ting på himmelen som jeg såå sjeldent har sett..husker ikke hva den heter :p :p :p hihi..
hehe, jeg har også hatt noen morgener med sår hals...mannen påstår det er fordi jeg snorker! :eek: o_O :P

Her er det enn så lenge godt vær, men blåser mer idag så må nok ha på snuppa mer enn bare shorts og kortermet body! ...hun holder for øyeblikket på å drukne seg i vannkoppen sin etter å ha smurt ei brødskive utover bordet og mata hunden med noen skumpinner :P

hm, er kanskje det jeg må prøve! For når man blir så hinsides melkesprengt, og det danner seg knuter, så MÅ man jo bare få tømt ut...og da produseres det jo nytt igjen ;) :p

ja var samme med meg, jeg pumpa det men det ble bare mer og mer :P så måtte bare prøve meg frem..for når man pumper så holder man jo lissom produksjonen igang :( :P med Liana så hadde jeg så lite melk at jeg fikk ikke noe spreng når jeg slutta engang ;) ikke rart hun måtte begynte tidlig med mme.. hehe

Hehe, han er ikke så slitsom når han er våken og jeg tror ikke jeg hadde fått slappet av noe mer av å sette han foren TV altså :p
Tviler sterkt på at han ville sittet stille på et sted og glanet på skjermen..

Hehe, han er ikke så slitsom når han er våken og jeg tror ikke jeg hadde fått slappet av noe mer av å sette han foren TV altså :p
Tviler sterkt på at han ville sittet stille på et sted og glanet på skjermen..
det er ikke mange minuttene hun her heller sitter stille å ser på ;) MEN noen ganger tyr jeg faktisk til det for å få i henne melkeflaska :P

Back
Topp