Tidlig en mandagsmorgen..

Hvis hun får noe medisin for øya, så kan hun i barnehagen fra første drypp ;) så lenge formen er bra da.. hehe
ja, øyebetennelse smittes lenge før utbruddet, så er ikke noe problem å sende de i bhg med en gang man begynner med behandling. Med mindre ungen plages veldig av det og har vondt såklart! :)

Ble ingen trening. Stakkars Lillebror ville absolutt ikke være i barnepass. Prøver igjen i morgen og passer ekstra godt på at han et tørr, mett og uthvilt (eller kanskje sover når jeg skal trene)!
:)
huffda, sånn kan det gå! Ikke så rart da, at han ikke vil være der alene sammen med fremmede ;) Bare å prøve på nytt ja! :)

Okey.. så han har perioder med tørt/vått? Jeg aner ikke om det skjer i søvne eller når hun våkner og evt ikke klarer å holde seg (eller gidder å holde seg).. men er ofte sånn at om hun sover godt, så er bleia tørr om morgen.. jeg sier at hun trenger ikke sitte i senga rope på meg fordi hun må på do, for er ikke alltid jeg hører hun med engang, men heller bare gå på do, hun gjorde jo det før!:confused:
Jeg tror ikke engang babyer tisser i søvne, men først når de våkner til. Selvom de er ubevisste slik sett.
Vi tok T på do når vi la oss i lang tid, men det hjalp ikke. Veldig varierende hvor full bleien er. Men det ligger i familien på begge sider. Så vi venter bare og tar tiden som trengs :)

Hehe ja jeg kan forstå det! Når fødselen skal starte selv, så vet man jo bare at det er like rundt hjørnet og blir nok ikke liiiike spent som når man faktisk vet åssen dag det blir :p men er jo godt det å! For da har man en dato å forholde seg til når det kommer til dette å ha ting klart :D

Jo sant det, men de jeg fikk var bare sånn engangs-tuber, så jeg hadde mange som ikke var åpna når Emira var ferdig, noe som passet bra fordi Liana fikk det like etter :p så kunne bare bruke resten på hun :)

Ja, typisk at alle får sånn øyekatarr når det bryter ut, jeg får fikk det sist gang nasse hadde det:D
Veldig greit å ha en dato når det kommer til innkjøp og sånn, spes når det kommer til passet av Anette mens vi er på sykehuset:-)

Da har vi vært hos legen, fått både dråper og salve, men ingenting for hosten hennes. Men når det kom til hosten så visste jeg vel på forhånd at vi ikke fikk noe, må prøve likevel:-)
Hun har ropt på pappa hele veien til byen og hjem igjen, bra han kommer hjem snart;)

Den nye sengekanten er forresten gull altså, skulle hatt en sånn for lenge siden. Satte den på plass nå i helga:-)

Da gjør jeg det.:) Vil du at jeg skal sende med de klærne etter Jenny (selv om de er lilla) så har dere noen ekstraskift?:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja gjerne :) str 80 og 86 dere bruker? Tenkte jeg kunne dytte oppi pakken litt som er for lite her i huset ;-)

Ja gjerne :) str 80 og 86 dere bruker? Tenkte jeg kunne dytte oppi pakken litt som er for lite her i huset ;-)
Da skal jeg leite fram litt i løpet av de neste dagene.:)
Kommer litt an på hvordan klærne er i størrelsene. I de fleste merker er vel 86 som passer best.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Da har vi vært hos legen, fått både dråper og salve, men ingenting for hosten hennes. Men når det kom til hosten så visste jeg vel på forhånd at vi ikke fikk noe, må prøve likevel:)
Hun har ropt på pappa hele veien til byen og hjem igjen, bra han kommer hjem snart;)

Den nye sengekanten er forresten gull altså, skulle hatt en sånn for lenge siden. Satte den på plass nå i helga:)
Den tykke?
HELT genial :D

God shopping! Tenk, bare 2 dager igjen!!! Spennende! :D :) Skjønner godt du lurer veldig på hvordan formen hans er når han kommer ut! Får bare krysse alt for at han er stor og sterk ;)
SÅ søte sokker og lue da, så holder han seg varm og god i kuvøsa si! :)

Takk :-) det ble litt klær til N og sminke på meg. Bhg ringte og sa at Simone har feber, så vi måtte dra og hente hun. Var bare 38,1 men hun var ikke i form. 2 dager igjen ja..wææ..jeg begynner å bli litt småstressa for det blir så annerledes ;-)

Trodde du skulle reise i dag, du må være kjempespent nå, to dager igjen:eek::):rolleyes: Det blir spennende ja, vi får håpe keisersnittene blir uten komplikasjoner av noe slag, og at barna har det fint:-)

Fikk ikke resept, hun måtte til legen, så skal snart tenke på å gjøre meg klar for å hente snuppa i barnehagen:-)

Så kjedelig å dra dit, men greit å få det gjort så hun blir frisk til søsteren kommer :-)
Reiser i morgen og keisersnitt onsdag :-D håper begges keisersnitt blir uten komplikasjoner ja! Og babyene er nok superdupersøte :-) jeg er litt spent siden han så litt pløsete ut på ul forrige uke, men det skulle ikke være noe permanent så vi får bare tro på det ;-)

Hehe ja idag var han litt tidligere oppe ;) men helt greit, for han fikk siste flaske kl 21 igår;) så det pleier å gå 11-13 timer fra kveldsflaska til morgenflaska :) håper også at dere får en sovebaby :D hehe.. alt blir så mye enklere da!

Jeg tenker også på om det kan være søk om ekstra oppmerksomhet.. men hun sier selv at tisset kommer så fort, så kan hende hun våkner av at hun tisser eller at det har gått så lang tid og det er vanskelig å holde igjen.. jeg er ikke sikker! Hun vil ta av bleia med engang hvertfall.. men er så dumt, for er ikke lenge siden hun gikk på do selv på natta og til og med skiftet bleie selv om det hadde kommet noe i den:P jeg skal snakke med hun på dagen, og ikke på natta når jeg er trøtt og frustrert :P haha..

11-13 timer er perfekt! :-) håper han fortsetter slik! Jeg syns alt var så stress da Simone var baby, men jeg skjønner ikke helt hva som var slitsomt sånn i ettertid, for hun sov hele natta og sov ok på dagtid, men likevel fikk jeg aldri gjort noe ;-p tror det er mye som blir "enklere" med nr to fordi vi blir mer avslappet, og så er det sikkert noe som blir vanskeligere siden vi har to stk og Simone sikkert blir litt sjalu av og til.

Hehe ;) sikkert lurt å snakke med Emira på dagtid ja, men det er sikkert ikke lett å finne ut av slikt alltid. Håper det ordner seg fort siden dere var ferdig med slikt ;) positivt at hun vil ha av bleia med en gsng da, for da syns hun iallefall ikke at det er behagelig. Lykke til med praten 3-)

Søstra mi plagdes med å få ene gutten sin tørr om natta, det gikk også i perioder. Men han brukte ikke bleie, ble heller vått i senga så hadde hun sånne tisselapper/kladder under han. Løsningen ble at hun tok han på do rett før hun selv la seg, selv om han var helt i halvsvime, bar han inn og satte han på do, så tissa han og holdt seg til morran ;) Men da MÅ jo ungen opp om morran og tisse også såklart, ellers blir det veldig fort vått i senga... :P ;)
Slil gjør søsteren min med barnet sitt og. Da er hun som regel tørr hele natten. Etter hun startet med det,har hun få uhell.. ikke lett det der

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Vi har vært ute og kost oss masse. Deilig sol for første gang på 100 år! 12 g i solen :-) Nå har vi spist kanelboller.. mmm. Elsker det :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Vedlegg

• 1392650099766.jpg
    1392650099766.jpg
    68,7 KB · Visninger: 7
  • 1392650141929.jpg
    1392650141929.jpg
    157,4 KB · Visninger: 7
  • 1392650178427.jpg
    1392650178427.jpg
    49,9 KB · Visninger: 8
Vi har vært ute og kost oss masse. Deilig sol for første gang på 100 år! 12 g i solen :) Nå har vi spist kanelboller.. mmm. Elsker det :)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Sol her i dag også :D
Utrolig digg!

Søstra mi plagdes med å få ene gutten sin tørr om natta, det gikk også i perioder. Men han brukte ikke bleie, ble heller vått i senga så hadde hun sånne tisselapper/kladder under han. Løsningen ble at hun tok han på do rett før hun selv la seg, selv om han var helt i halvsvime, bar han inn og satte han på do, så tissa han og holdt seg til morran ;) Men da MÅ jo ungen opp om morran og tisse også såklart, ellers blir det veldig fort vått i senga... :P ;)

Ja er jo en løsning jeg har hørt om :) har også tenkt at jeg kan prøve uten bleie og evt kutte ut vann på natta.. og hvis hun tisser, så håper jeg det blir såpass ubehag at hun slutter.. for hun KAN holde seg! Og var så og si renslig.. men jeg må finne ut om hun gjør det i søvne, eller når hun er våken ;) takk for tips :)

ja, øyebetennelse smittes lenge før utbruddet, så er ikke noe problem å sende de i bhg med en gang man begynner med behandling. Med mindre ungen plages veldig av det og har vondt såklart! :)

Jepp..fikk beskjed om dette av legen når Emira fikk det.. han sa at om jeg dryppte øynene der og da, så kunne hun reise tilbake til bhgen :) men jeg valgte å vente til vi kom hjem og hun fikk fri resten av dagen :P men både hun og Liana hadde det uten plager :)

Jeg tror ikke engang babyer tisser i søvne, men først når de våkner til. Selvom de er ubevisste slik sett.
Vi tok T på do når vi la oss i lang tid, men det hjalp ikke. Veldig varierende hvor full bleien er. Men det ligger i familien på begge sider. Så vi venter bare og tar tiden som trengs :)

Hehe der sa du noe ja! For har merka at det nesten ikke er noe tiss i bleiene til Leoh på morgen!.. er nok det beste å ikke stresse for mye med det nei.. men syns det bare er litt frustrerende når hun var tørr i så lang tid, og når hun nå kom med "jeg vil ikke holde meg":P

Back
Topp