Tidlig en mandagsmorgen..

Det ser heldigvis ikke ut som hun er plaget:-) Ble legetime på oss ja, kjedelige greier:(
Jo det er veldig rart, jeg går rundt i en uvirkelig døs:cool::p

Så bra! Men ja, kjedelig å måtte reise til legen.. men da får du hvertfall dråper/salve, og kan ha det hjemme om hun skulle få det på nytt ;)

Heheh kan tenke meg det ja! Er nervene større nå som du vet åssen dato du får babyen på? Eller er det verre med fødsel?:P jeg tror jeg hadde hatt mye spenning i kroppen dagen før hvertfall :P

God morgen:)

Enda godt dere slapp å stå opp før seks i alle fall:)

Her stod vi også opp klokken seks, mann og barn har dratt til barnehagen, og jeg har tatt meg en dusj.
Jeg skal legge med nedpå igjen etter jeg har fått tatt noen telefoner, men ingenting åpner før klokken åtte;);)
Natten har vært god, men nasse har begynt å hoste igjen, det er nok vår skyld for vi var ute å triller i byen på lørdagen, og det blåste en del. Det er fremdeles lite som skal til:(
Ellers har hun fått øyekatarr, men ikke blitt rød, så da er det virus. Håper på resept på øyedråper uten at vi trenger å komme ned til legen, men det er vel bare ønsketekning.
Bare ei uke igjen til lillesøster kommer nå!!! :D Er du klar??? Jeg er iallfall kjempespent! ;) :)

God bedring til Anette, håper øyeplagene gir seg fort! Kan hjelpe like godt på å dryppe/vaske med saltvann som de dråpene man får på resept ;)

God morgen :)

Sambo og Simone forsov seg, så de står opp nå, men de rekker nok frokosten i bhg likevel tror jeg.

Vi skal pakke i dag og så må jeg ut å handle meg ny foundation og mascara og ny kost til foundationen i dag (merkelig at alt blir tomt samtidig). Skal også hente gratispakke på apoteket. De skulle få den inn til i dag :) Vi skulle ha støvsugd og vaska hus også siden vi blir vekke lenge, men det spørst om vi rekker det. Mamma og Pappa får gjøre det visst ikke.

Se så søte små sokker og lue vi har fått til Nathaniel:

Vis vedlegget 50956

Vis vedlegget 50957

Her regner det i dag. Veldig uvant. Husker ikke sist jeg så regn, og vanligvis regner, blåser, snør det hele høst, vinter og vår føler jeg. Men da blir det sikkert mindre brannfare, og det liker vi :)

Håper dere alle får en suuuuper mandag!
God shopping! Tenk, bare 2 dager igjen!!! Spennende! :D :) Skjønner godt du lurer veldig på hvordan formen hans er når han kommer ut! Får bare krysse alt for at han er stor og sterk ;)
SÅ søte sokker og lue da, så holder han seg varm og god i kuvøsa si! :)

What? Får han ikke dra på sminkeshopping aleine? Hehe..Ser den.;)
Så bra at det gjør mindre vondt i beina og at du fikk pusla med litt i går uten å bli helt slått ut av det.

Skjønner godt at du er spent på hvordan formen til N er. Jeg er spent med deg!!:D Tenker at jeg skal sende deg ei pakke med litt småluer og booties, men HVOR skal jeg sende det? Til St.Olavs?:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Haha! Ja ser han for meg på sminkeshopping! ;)

Du er søt da! Du kan bare sende de hit så er det alltids noen som skal oppover ;-) jeg skal ta å sende litt saker til Jenny også..de fotposene er vel greie å bruke vinterstid f.eks ;-) og litt andre saker ;-)

Haha! Ja ser han for meg på sminkeshopping! ;)

Du er søt da! Du kan bare sende de hit så er det alltids noen som skal oppover ;-) jeg skal ta å sende litt saker til Jenny også..de fotposene er vel greie å bruke vinterstid f.eks ;-) og litt andre saker ;-)
Da gjør jeg det.:) Vil du at jeg skal sende med de klærne etter Jenny (selv om de er lilla) så har dere noen ekstraskift?:)

Sambo og Simone forsov seg, så de står opp nå, men de rekker nok frokosten i bhg likevel tror jeg.

Vi skal pakke i dag og så må jeg ut å handle meg ny foundation og mascara og ny kost til foundationen i dag (merkelig at alt blir tomt samtidig). Skal også hente gratispakke på apoteket. De skulle få den inn til i dag :-) Vi skulle ha støvsugd og vaska hus også siden vi blir vekke lenge, men det spørst om vi rekker det. Mamma og Pappa får gjøre det visst ikke.

Vis vedlegget 50956

Vis vedlegget 50957

Her regner det i dag. Veldig uvant. Husker ikke sist jeg så regn, og vanligvis regner, blåser, snør det hele høst, vinter og vår føler jeg. Men da blir det sikkert mindre brannfare, og det liker vi :-)

Nnntååå så søte bittesmå klær:rolleyes:

Hehe ja merkelig dette med sminke! Er alltid sånn hos meg å :P

Vi skal pakke i dag og så må jeg ut å handle meg ny foundation og mascara og ny kost til foundationen i dag (merkelig at alt blir tomt samtidig). Skal også hente gratispakke på apoteket. De skulle få den inn til i dag :) Vi skulle ha støvsugd og vaska hus også siden vi blir vekke lenge, men det spørst om vi rekker det. Mamma og Pappa får gjøre det visst ikke.

Vis vedlegget 50956

Vis vedlegget 50957

Her regner det i dag. Veldig uvant. Husker ikke sist jeg så regn, og vanligvis regner, blåser, snør det hele høst, vinter og vår føler jeg. Men da blir det sikkert mindre brannfare, og det liker vi :)

God tur i dag:-) Så søte strikkeklær han skal få:rolleyes:

Det pøljer ned her også i dag, skikkelig uvant hehe:-)

Så godt at du får lagt deg nedpå litt igjen. Viktig å hvile mens man kan!:)
Uusj..Trondheim er en kald plass altså! Spesielt ved elva. Håper hosten er forbigående og at Nasse ikke blir mer syk. Så lenge hun ikke er rød på øyet og bare har gugge, skal et holde med vanlige saltvannsdråper. Jenny hadde det i fjor og da dryppa vi med saltvannsdråper og brukte bomullsputer med saltvann til å vaske bort pusset med. Det gikk over etter tre dager eller noe.:)

Ja, det kan være ganske guffent her også, vi skulle ikke vært så mye ute på lørdagen:confused:
Det ble legetur på oss, har time klokka ett, da kan jeg spøre om han kan gi henne noe for hosten i samme slengen:-) Jeg er så redd de ikke vil ha henne i barnehagen når øyet verker litt, det funker dårlig nå.

Bare ei uke igjen til lillesøster kommer nå!!! :D Er du klar??? Jeg er iallfall kjempespent! ;) :)

God bedring til Anette, håper øyeplagene gir seg fort! Kan hjelpe like godt på å dryppe/vaske med saltvann som de dråpene man får på resept ;)

Jeg er IKKE klar hehe, men det får bare stå til:D

Takk, det ble bare verre, så vi skal til legen klokka ett.

Så bra! Men ja, kjedelig å måtte reise til legen.. men da får du hvertfall dråper/salve, og kan ha det hjemme om hun skulle få det på nytt ;)

Heheh kan tenke meg det ja! Er nervene større nå som du vet åssen dato du får babyen på? Eller er det verre med fødsel?:p jeg tror jeg hadde hatt mye spenning i kroppen dagen før hvertfall :p

Jeg synes det er verre med sånn nedtelling egentlig, hodet er ikke med meg i det hele tatt:-)¨
Får håpe hun er frisk og fin, og at hun vræler med en gang:-)

Ja, kjekt å ha, men tror de må kastes etter 4 uker om det er åpnet.

God mandag:)

Her sto vi som vanlig opp 6:45 *litt trøtt* hehe.. men nå er altså gjengen ute av hus og jeg har fyra opp i ovnen :) skal hoppe inn i dusjen snart..natten har vært vanlig, innom Liana en gang, og måtte inn på do med Emira en gang.. skjønner meg ikke på den jenta! Siste halvåret som 3åring hadde hun stort sett tørre bleier på nettene (noen ganger hun hadde tisset litt, derfor jeg ikke slutta med bleiene), men NÅ tisser hun jo hver natt:eek: (fyller bleia).. vet ikke helt hva jeg skal gjøre? Hun kan jo holde seg og gå på do om hun vil! Men sier at hun ikke vil holde seg, så tisser i bleia og roper på meg etterpå:oops::confused: tar gjerne imot tips!

Håper alle får en fin dag :) nå er Leoh våken, så får ta dusjen etterpå :P
Nattissing har med hormoner å gjøre og det må bare gå over av seg selv. Har snakket med både hs og lege om dette pga T som er lik. Det gjøres ikke noe med før tidligst skolealder.

Håper du får hvilt deg litt ekstra denne uken :) om en uke er lillesøster her! :) her er det ikke noe problem å få resept på slikt når vi ringer hs eller fastlege, men vi bor på bygda og alle vet hvem alle er, så kanskje det er enklere her. Simone hadde øyekatarr for to uker siden men vi skulle ikke gjøre noe siden hun ikke var rød. Det gikk over etter noen dager. Men vi vaska med saltvann likevel.

I morgen reiser vi til Trondheim og flytter inn på obsposten :) etter det blir det på barsel, og så er jeg litt usikker på om vi blir der til onsdagen etterpå når jeg skal legges inn på "min avdeling" eller om vi flytter til pasienthotellet. Blir spennende om vi sees! :)

Trodde du skulle reise i dag, du må være kjempespent nå, to dager igjen:eek::):rolleyes: Det blir spennende ja, vi får håpe keisersnittene blir uten komplikasjoner av noe slag, og at barna har det fint:-)

Fikk ikke resept, hun måtte til legen, så skal snart tenke på å gjøre meg klar for å hente snuppa i barnehagen:-)

Ble ingen trening. Stakkars Lillebror ville absolutt ikke være i barnepass. Prøver igjen i morgen og passer ekstra godt på at han et tørr, mett og uthvilt (eller kanskje sover når jeg skal trene)!
:)

Er Leoh tidlig oppe i dag? ;-) Håper vår baby får like godt sovehjerte som din ;-)

Ang bleier så har jeg ikke peiling egentlig. Men kan det være en stille protest mot noe? At hun vil ha oppmerksomhet? Eller st det rett og slett er "enklere" enn å gidde å gå på do? Har nok ingen tips siden jeg ikke har noe erfaring på området, men skjønner frustrasjonen.

Hehe ja idag var han litt tidligere oppe ;) men helt greit, for han fikk siste flaske kl 21 igår;) så det pleier å gå 11-13 timer fra kveldsflaska til morgenflaska :) håper også at dere får en sovebaby :D hehe.. alt blir så mye enklere da!

Jeg tenker også på om det kan være søk om ekstra oppmerksomhet.. men hun sier selv at tisset kommer så fort, så kan hende hun våkner av at hun tisser eller at det har gått så lang tid og det er vanskelig å holde igjen.. jeg er ikke sikker! Hun vil ta av bleia med engang hvertfall.. men er så dumt, for er ikke lenge siden hun gikk på do selv på natta og til og med skiftet bleie selv om det hadde kommet noe i den:P jeg skal snakke med hun på dagen, og ikke på natta når jeg er trøtt og frustrert :P haha..

Hallo!
Jeg våkna kl 06, superbekymra fordi Hermine ikke hadde laget en eneste lyd hele natta :eek: Men da jeg poka henne litt begynte hun å sutre, så fikk hun mme og sov til 07 :P

Nå sitter jeg utfor lesesalen på universitet...har vært hjemme i to uker, og når jeg endelig kommer meg tilbake har jeg glemt nøkkelkortet så jeg ikke kommer inn :confused: ikke et det noen her som kan slippe meg inn heller :oops: Så her sitter jeg og drikker kaffe, og håper på at det kommer noen flere snart! :P

Hahaha må le! Poker ungen fordi hun har sovet litt for godt :P haha.. men du er vel ikke alene om å gjøre det heller:rolleyes::p;)

Typisk å måtte glemme noe sånt! Håper det har kommet noen så du har fått kommet deg inn der du skal:)

Ja, det kan være ganske guffent her også, vi skulle ikke vært så mye ute på lørdagen:confused:
Det ble legetur på oss, har time klokka ett, da kan jeg spøre om han kan gi henne noe for hosten i samme slengen:-) Jeg er så redd de ikke vil ha henne i barnehagen når øyet verker litt, det funker dårlig nå.

Hvis hun får noe medisin for øya, så kan hun i barnehagen fra første drypp ;) så lenge formen er bra da.. hehe

Jeg synes det er verre med sånn nedtelling egentlig, hodet er ikke med meg i det hele tatt:-)¨
Får håpe hun er frisk og fin, og at hun vræler med en gang:-)

Ja, kjekt å ha, men tror de må kastes etter 4 uker om det er åpnet.

Hehe ja jeg kan forstå det! Når fødselen skal starte selv, så vet man jo bare at det er like rundt hjørnet og blir nok ikke liiiike spent som når man faktisk vet åssen dag det blir :P men er jo godt det å! For da har man en dato å forholde seg til når det kommer til dette å ha ting klart :D

Jo sant det, men de jeg fikk var bare sånn engangs-tuber, så jeg hadde mange som ikke var åpna når Emira var ferdig, noe som passet bra fordi Liana fikk det like etter :P så kunne bare bruke resten på hun :)

Nattissing har med hormoner å gjøre og det må bare gå over av seg selv. Har snakket med både hs og lege om dette pga T som er lik. Det gjøres ikke noe med før tidligst skolealder.

Okey.. så han har perioder med tørt/vått? Jeg aner ikke om det skjer i søvne eller når hun våkner og evt ikke klarer å holde seg (eller gidder å holde seg).. men er ofte sånn at om hun sover godt, så er bleia tørr om morgen.. jeg sier at hun trenger ikke sitte i senga rope på meg fordi hun må på do, for er ikke alltid jeg hører hun med engang, men heller bare gå på do, hun gjorde jo det før!:confused:

Okey.. så han har perioder med tørt/vått? Jeg aner ikke om det skjer i søvne eller når hun våkner og evt ikke klarer å holde seg (eller gidder å holde seg).. men er ofte sånn at om hun sover godt, så er bleia tørr om morgen.. jeg sier at hun trenger ikke sitte i senga rope på meg fordi hun må på do, for er ikke alltid jeg hører hun med engang, men heller bare gå på do, hun gjorde jo det før!:confused:
Søstra mi plagdes med å få ene gutten sin tørr om natta, det gikk også i perioder. Men han brukte ikke bleie, ble heller vått i senga så hadde hun sånne tisselapper/kladder under han. Løsningen ble at hun tok han på do rett før hun selv la seg, selv om han var helt i halvsvime, bar han inn og satte han på do, så tissa han og holdt seg til morran ;) Men da MÅ jo ungen opp om morran og tisse også såklart, ellers blir det veldig fort vått i senga... :P ;)

Back
Topp