Tidenes overraskelse

Gratulerer så mye, blir spennende :) Jeg er i såkalt tvillingledd, så er veldig spent på UL merker jeg :)

Åh, så gøy det blir når dere skal fortelle det da!

Det er en til her inne som venter tvillinger såvidt jeg vet :) Ligger et bilde i UL-tråden. Sikkert kjekt å ha noen som skal gå gjennom det samme :)

Gratulerer så mye, blir spennende :) Jeg er i såkalt tvillingledd, så er veldig spent på UL merker jeg :)

Min oldefar var tvilling, så jeg har alltid spøkt med at jeg er sikkert den "heldige" som kommer til å ende opp med tvillinger siden ingen av barna hans eller barnebarna fikk tvillinger. Hehe og det gikk visst troll i ord det ;)
Nå når det verste sjokket har gitt seg, så er det jo bare helt fantastisk at man er så heldig å få to :)

Åh, så gøy det blir når dere skal fortelle det da!

Det er en til her inne som venter tvillinger såvidt jeg vet :) Ligger et bilde i UL-tråden. Sikkert kjekt å ha noen som skal gå gjennom det samme :)

Så bra! Det er mange tanker som farer gjennom hodet nå. Alt må jo planlegges på nytt. Du husker vel ikke nick eller hvor lenge siden sånn ca det bildet ble lagt ut?

Gratulerer så masse :) så gøy. Det var tvillinger her også, men det var før uke 5, men går fint at det er 1 nå :)

Gratulerer! Så heldige dere er! :D Dobbel glede!

Jeg ønsker meg også tvillinger, men har ingen i familien, så det er veldig lite sannsynlig :p

Jeg er bare 11+5. Har ikke fått kul nei. Men så har jeg litt å ta av fra før av da. Men har merket at magen har jevnet seg mer ut hvis du skjønner.

Et vennepar av oss har tvillinggutter på 5 år. Venninnen min kommer til å gå i taket :)

Ønsker meg såååå tvillinger jeg og :) *spent*

Så bra! Det er mange tanker som farer gjennom hodet nå. Alt må jo planlegges på nytt. Du husker vel ikke nick eller hvor lenge siden sånn ca det bildet ble lagt ut?

Mulig du har funnet det ut nå, men hun heter L85. La ut enda et bilde i dag :)

Så utrolig spennende!! Gratulerer;-)

Så utrolig spennende!! Gratulerer :D

:smug:Jeg fikk også vite på ul at vi skal ha tvillinger
.. For et sjokk det var. Men det blir vel greit når de kommer

Ja, da måtte jeg bite i det sure eplet og bli sykemeldt :( Har vært og er så vanvittig trøtt, døgnet mitt er nesten del i tre fordi jeg må ha powernap iløpet av dagen. Og legen min mente at siden jeg har epilepsi og i tillegg venter tvillinger så ville han ikke ta noen sjanser på at jeg skulle få anfall. Så ser ut til at jeg blir sykemeldt ut svangerskapet.
Såh.. nå blir utfordringen min å finne ut hva man skal ta seg til på dagtid i flere måneder framover.

Oi, sykemeldt ut svangerskapet allerede? Det var da veldig tidlig... :confused: Legen min nevnte i dag at hun regnet med at jeg kom til å bli sykemeldt ut svangerskapet fra mai eller juni, men trodde også at jeg kom til å få kortere sykemeldinger før det. Er en stor belastning for kroppen vår å være gravid med tvillinger! Skjønner godt at du synes det er vanskelig å finne på hva du kan fylle dagene med. Kanskje du kan prøve å lære deg en ny hobby? Sy eller strikke eller noe sånt? Da kan du jo lage noe til babyene, samtidig som du får tatt det veldig med ro :) Kanskje det er noe annet du alltid har hatt lyst til å lære deg som det er mulig å gå på kurs på dagtid for å lære? Spille gitar eller snakke spansk feks? :) Jeg har av forskjellige grunner hatt perioder hvor jeg har vært hjemme lenge av gangen, og jeg synes hver dag gir litt mer mening hvis jeg har en grunn til å stå opp :) Forstår veldig godt at det ikke var helt som du tenkte å bli sykemeldt allerede nå, men det er nok godt for både deg og babyene dine hvis du klarer å lytte til kroppen din :) God bedring!

Synes også at det var veldig tidlig å bli sykemeldt og spesielt siden han allerede snakker om ut svangerskapet. Men jeg er samtidig glad jeg har en lege som ikke ser på det som et problem å sykemelde allerede nå. Er jo litt spesielt siden jeg har to ting som gjør dette til et risikosvangerskap.
Ja, må finne noe å stå opp til om dagene. Men skal bli godt å kunne sove til ni om det er det jeg kjenner jeg har behov for. Strikke gjør jeg heldigvis og er begynt på et prosjekt, men nå må jeg jo lage to av det så da er det jo greit å ha litt ekstra tid på seg ;)

Sniker fra august.. Gratulerer! For en herlig men sjokkerende nyhet! Vi fikk samme beskjed i uke 7. Som deg ble jeg straks sykemeldt ut svangerskapet,men begynte å jobbe 50% natt igjen i uke 12.
Lykke til med svangerskapet,det er godt å ha en lege som tar ansvar og ser deg under et svangerskap :)

Back
Topp