Tidenes lengste februartråd

Den "biler" filmen var kuul den.
Var å så den med lillebroren min her om dagen. (han er 12 år)
Mamma passet Markus imens, fint med en tur ut med brutter`n også [;)].
Må bare si det, Markus reiser seg opp i sengen sin nå, og går rund mens han holder seg i kanten.
Krabber og setter seg opp selv, og bruker pinsett grepet for å ta opp ting.
Han er 7 mnd og 6 dager, og har stått oppreist (etter eget initiativ) i ca 2 uker.
FLINK  JA  [:D]
 
I kveld er det Anna Pihl. Syns den er god jeg[:)]
 
Tok tid å legge Eskil i kveld. Legginga foregikk slik:
lageklagelyd*snusegpåmagen*sparkeavsegdyna*vrisegpåtversavsenga*
spyttesutten*finnesutten*lageklagelyd*sparkebeinaiværet*snusegpåmagen
osvosvosv..... 45 min tok det![:D]
 
ORIGINAL: Chakka

Den "biler" filmen var kuul den.
Var å så den med lillebroren min her om dagen. (han er 12 år)
Mamma passet Markus imens, fint med en tur ut med brutter`n også [;)].
Må bare si det, Markus reiser seg opp i sengen sin nå, og går rund mens han holder seg i kanten.
Krabber og setter seg opp selv, og bruker pinsett grepet for å ta opp ting.
Han er 7 mnd og 6 dager, og har stått oppreist (etter eget initiativ) i ca 2 uker.
FLINK  JA  [:D]


kjempeflink er han !!!

Vegar også gjør det, han suser rundt stuebordet også he he...   han begynte å reise seg da han var 6 mnd og 2 uker!!![:D]
 
ORIGINAL: Lisee

I kveld er det Anna Pihl. Syns den er god jeg[:)]

Tok tid å legge Eskil i kveld. Legginga foregikk slik:
lageklagelyd*snusegpåmagen*sparkeavsegdyna*vrisegpåtversavsenga*
spyttesutten*finnesutten*lageklagelyd*sparkebeinaiværet*snusegpåmagen
osvosvosv..... 45 min tok det![:D]


hihi sånn er det hver kveld her, men han finner ut selv når han vil legge seg ned da , for å sove he he...  er bare inne for å gi han smukken et par ganger..

han reiser seg sikkert 20 ganger opp og ned før han enedlig legger seg for å sove...[:D][:D]
 
Ellers da, har dere hatt en fin dag jenter?[;)]
 
ORIGINAL: Sanka

ORIGINAL: nettemor

Ellers da, har dere hatt en fin dag jenter?[;)]


nja ikke så verst dag egentlig nei.. var på den fryktede vekta i dag og fant ut jeg har tatt av 4 kg på 2 uker [:D] *lykkelig* [;)][:D]

ellers slapper jeg av og ser på tven og ser litt på kranglene inne på generell... [8|]


så flink du er da!!!

Trener du?
 
ORIGINAL: mimime

vært på baby svømming i dag, kjempegøy


så gøy da!!!  
 
Goood morning BABYVERDEN!!!!
Idag skal vi på IKEA, har tirsdag-tilbud der idag, bestikk (24 deler) til 50 kroner! Greitt å ha litt ekstra i hus! [;)] Etter det skal vi pløye gjennom ICA for tilbud der. Såg dei hadde parkdresser til 99 kroner. Sikkert ikkje så god kvalitet, men greitt å ha i reserve! Fjøsdress! Sjøl om det er et par år til ho passer inn i den... [8D]
Etter det skal vi på BRIO og kjøpe en Furby i julepresang til tantebarnet mitt. Dei har kosta 600, og koster no 149!!!!
SÅ, med andre ord, idag skal det handlast! [:D]
 
oiii ja det får man si ja!! men lurt å passe på når det er tilbud!!!

I dag skal vi på besøk vi, til ei som jeg jobbet sammen med før, som jeg ikke har sett siden i fjor høst , såd et blir koselig!!

Men før det skal vi til legen da, Vegar har hostet i 5 uker nå, så greit og få sjekket det[:)]
 
Ny dag, nye muligheter[:D]
Vi skal ut og trille i dag. Prøver å tære litt på disse kiloa jeg også... Så flink du har vært, Sanka! Hos meg har vekta stått på stedet hvil siden i sommer. [:'(]
 
ORIGINAL: lilletrille

Såg dei hadde parkdresser til 99 kroner. Sikkert ikkje så god kvalitet, men greitt å ha i reserve! Fjøsdress! Sjøl om det er et par år til ho passer inn i den... [8D]

 
Har dere fjøs, lilletrille? Så gøy! Hvilke dyr har dere der da?[:)]
 
ORIGINAL: Sanka

ååå tusen takk! [:D][:D]  god tur til deg forresten![;)]

 
Takktakk[:D] 
 
God morgen alle sammen! [:D] Julie har blitt syk stakkars liten.. har hatt feber i natt og har ikke klart å sove. Det renner fra nesen hennes og hun klarer ikke ta totten sin siden hun er helt tett i nesen.. Har sovet  1-2 timer i natt [&:] Så helt forferdelig å se henne sånn.. men gjett om jeg ble glad i dag tidlig når jeg skulle skifte på henne, hun smilte sitt bredeste smil.. Så heldigvis er hun blitt bedre! [:D]
Så i dag skal vi bare være inne, tør ikke ta henne ut i dag.. Eller kan jeg det? er så usikker! [8|]
 
Ha en fin dag alle sammen!! [:D][:D]
 
Ikke noe kjekt med sykt barn[&:] 
 
Idag sov vi til nesten 10. Det er lenge det! Men det var jo en melke-pause i sovingen kl 8 da. Gullet drakk nesten 200 ml. Og jeg er stolt av han siden han ikke har vært noe særlig på å drikke melk de siste 2 månedene (eller no). Han sovnet videre etter å ha fått melken sin[:)] Så fikk han grøt når vi stod opp og han spiste opp alt der også. Begynt å bli glupsk igjen han[:)][:D]
 
Skal være hjemme idag. Venter på Mary Kay pakker (med varer) av postmannen idag så[:D]
 
 
 
ORIGINAL: Rosali

Skal være hjemme idag. Venter på Mary Kay pakker (med varer) av postmannen idag så[:D]



 
Er det mye billig der? Koster det mye å få det sendt til Norge?[:)]
 
ORIGINAL: Lisee

ORIGINAL: lilletrille

Såg dei hadde parkdresser til 99 kroner. Sikkert ikkje så god kvalitet, men greitt å ha i reserve! Fjøsdress! Sjøl om det er et par år til ho passer inn i den... [8D]


Har dere fjøs, lilletrille? Så gøy! Hvilke dyr har dere der da?[:)]

 
Vi har sauer! Men no når du spør... så kjem eg på at dei er sendt på slaktehuset lenge før Elisabeth passer inn i dressen sin... [&o] Skal nemlig legge ned gårdsdriften neste år. Ikkje lønnsomt lenger... er faren til samboeren min som har holdt på med sauer som hobby-drift, men no er det slutt...
Men besten i Sunnfjord har fortsatt fjøs! Der har dei kyr, mange!!! Og to hester for øyeblikket, to fjordinger! [;)]
 
Hållå jenter! Skjer her`a??? [:D][:D]
 
Vi har spist fårikål til middag i dag vi.. [:)]
 
No skal eg snart i klubb [:)] Glede meg, kjekt å treffes uten unger....[:D][:D]....og spise god mat....nam nam...[:)][:)]
 
Back
Topp