Tidenes beste gave

Majk1

Elsker forumet
Idag kom angelsound'n min i postkassa....
Og gjett ka...........................................

Æ FANT HJERTELYD'N

De e e den bæste bursdagsgaven æ kunna fått [:D][:D][:D]

Så bra[:D]

Ååh så hærlig[:D][:D]

Jeg har ikke funnet den enda, hvor på magen fant du den? Jeg finner bare min egen

ORIGINAL: LineMerethe

Jeg har ikke funnet den enda, hvor på magen fant du den? Jeg finner bare min egen

Laaaangt nede. under trusekanten. Like over skambeinet... [:)] Har du angelsound så husk å bruk babyolje eller vann på den duppeditten du tar på magen....

Bruker alltid baby olje. Har aldri prøvd så langt ned, så får teste det da[8D]

Bruker alltid baby olje. Har aldri prøvd så langt ned, så får teste det da[8D]

Ja prøv der... De va my lengre ne enn æ trudd først å. Vi e jo omtrent like langt å - så vil tru de e i de område te dæ å [:)]

Fant ikke no jeg[:(]

Fant ikke no jeg[:(]

Trur itj de e så uvanli å ikke finn den. De e jo ganske tidli å finn den enno, og de va veldi svakt [:)] Veit itj om du har små fra før, men æ har en liten en - så æ hørt lyden før. Den e itj te å ta feil av når du først finn den. Du får nok hør den etterhvert [:)]
Ikke bli bekymra fordi om du ikke finn den iallfall [:)]

Hei. Takk for det. Jeg prøver å trykke ned, men tør ikke trykke for hardt heller[8D] Og hvor er dette skambeinet alle prater om?

Det er visst det beinet like over en viss plass... [8D] Hehe... Der håret begynner... [8D] Hehe... Legen min leita ei stund før han fant noe... men han gav seg ikke... Så jeg fikk høre lyden da jeg var rundt like langt på vei som deg. [:D] Er bare å prøve igjen om noen dager... kanskje du finner det da? 

Så herlig da

LineMerethe; Er ikke farlig å trykke litt[;)] Og jeg annbefaler heller å skru lyden litt ned. Jo mer lyd du har på jo mer susete og vanskelig blir det å høre hjerteslagene, iallefall på meg[;)] Og ta deg gooood tid! Har brukt opp til en halvtime på å finne den. Og det er ikke hver gang jeg har klart å finne den heller. Lykke til![:D]

Back
Topp