Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har ikke funnet den enda, hvor på magen fant du den? Jeg finner bare min egen
Laaaangt nede. under trusekanten. Like over skambeinet... [:)] Har du angelsound så husk å bruk babyolje eller vann på den duppeditten du tar på magen....
Trur itj de e så uvanli å ikke finn den. De e jo ganske tidli å finn den enno, og de va veldi svakt [:)] Veit itj om du har små fra før, men æ har en liten en - så æ hørt lyden før. Den e itj te å ta feil av når du først finn den. Du får nok hør den etterhvert [:)]
Ikke bli bekymra fordi om du ikke finn den iallfall [:)]
Det er visst det beinet like over en viss plass... [8D] Hehe... Der håret begynner... [8D] Hehe... Legen min leita ei stund før han fant noe... men han gav seg ikke... Så jeg fikk høre lyden da jeg var rundt like langt på vei som deg. [:D] Er bare å prøve igjen om noen dager... kanskje du finner det da?
LineMerethe; Er ikke farlig å trykke litt[;)] Og jeg annbefaler heller å skru lyden litt ned. Jo mer lyd du har på jo mer susete og vanskelig blir det å høre hjerteslagene, iallefall på meg[;)] Og ta deg gooood tid! Har brukt opp til en halvtime på å finne den. Og det er ikke hver gang jeg har klart å finne den heller. Lykke til![:D]