Tiden har gått så fort

mammaa til snart 2

Blir kjent med forumet
Hei i natten :-) Er det flere en meg som syntes tiden har gått fort? Ser de fleste syntes tiden har gått så sakte, men for min del, så syntes jeg tiden har gått utrolig fort :eek: syntes ikke det er lenge siden jeg fant ut at jeg var gravid..:woot: og nå så er jeg plutselig litt over 14 uker på vei :eek: tenk at nå er det ikke lenge til jeg er halvveis allerede :nailbiting: :p

Synest den går litt seint,men det kanskje pga har ikke sett liv eller hørt liv ennå.. tenker etter jeg har roa meg litt med å få det "bekreftet" så går de litt fortere:)

Jeg syns det har gått tregt til nå, mulig fordi formen har vært på trynet fra uke 7. Men endelig er den bedre. Spyr på kveldene, men er ikke uvel 24/7 som jeg var. Er 13+1 i dag og skal på ul på fredag. Bare å krysse fingrene for at alt er bra :) Da skal jeg slappe av i jula :)

Så heldig du er som føler det sånn! Jeg er i motsatt ende, og føler jeg har vært gravid i minst ni måneder allerede.. er litt redd for at jeg aldri kommer til å komme i mål for å være ærlig, men jeg skjønner jo at verden ikke er så ondskapsfull :P Er vel bare å krysse fingrene for at jula går så fort som den alltid gjør - og da begynner det å nærme seg halvveis i alle fall! :-)

Jeg føler at jeg har vært gravid ei god stund, samtidig som at tiden har flydd forbi! Så ja, er i grunnen enig med deg, mammaa til snart 2! :D

Jeg syns tiden har gått veldig sakte.. :p er 12+1 i dag, og fikk positiv test når jeg var 3+4.. så føler jeg har vært gravid en halv evighet..! Men!
Nå er det først straks tul, så jul og nyttår (da er jeg plutselig 15 uker :D) så studiestart, jordmor kontroll, oul, så har sønnen min bursdag. Så kommer mars, som jeg personlig syns er en laaaaang måned :p så vi får se om ikke vi finner på noe gøy da + påske i slutten av mars. Så bursdagen min i april, så kommer mai og litt sommer og plutselig er det juni og fødsel :D

Går alt for fort innimellom!!!
Kom på idag at eg ikkje har tatt blodprøvane (veke 15+0) idag, og på helsesenteret var da ingen ledige timar før etter jul [emoji23] satsar på at sekretæren får tak i ein henvisning te lab'n [emoji23]

Jeg er 16 uker på vei i dag, det er helt villt! [emoji50]

Har gått treeeeeeegt for meg :o
Formen ble tidlig bånn, og jeg har jo ikke hatt ork til noe det jeg har våre veldig utmattet. Ble jo ikke bedre av og bli satt 12 dager tilbake heller :p
Eller av 1 åringen som ikke sover på nettene, og når hun skal ha dagens dupp...
Formen har kommet seg litt nå, og minste har hatt 2 dager/netter med bedre søvn i alle fall :D Det finnes håp om mere :p

Jeg syns stort sett det har gått fort, hadde ei uke (mellom 9+0 og 10+0 som aldri ville ta slutt :hilarious:). Hjelper jo veldig at jeg har vært på 3 TUL og fått sett spira vokse og gro, og så er det så mye som skjer med forberedelser til jul etc.

Synes også det har gått fort! Er nok fordi jeg har en treåring som tar det meste av tiden min, og at formen er bra [emoji4] Håper det fortsetter slik!

Både og her :) Tror jeg trenger de månedene som er igjen før jeg er klar ;) Gleder meg til å starte nå å nyte at jeg er kommet over trimester 1 og bare være gravid offentlig med voksende mage [emoji173]

Syns ukene går fort men ikke gravid ukene haha.
Syns det er litt rart.

Frem til nå har det gått treegt, men nå føles det ut som det går fortere er mye mulig det er pga jul, nyttår osv. [emoji4]

Her har det fått raskt ja [emoji28][emoji87] allerede 14 uker.. bare går å gleder og venter på oul [emoji7]

:HeartredJa, ser det er store forskjeller :facepalm::angelic: har allerede vært på 2 tul (en i uke 9 og en i uke 13) å alt stod bra til begge gangene så kanskje derfor jeg har klart å senke skuldra å at tia har gått så fort:cool: Er jo også hjemme med gutten min på 15 mnd så dagen går jo unna de å:D klarer jo ikke å få med meg hvem dag det er:eek::eek::smiley-ashamed005 nå er det bare å nyte resten av graviditeten! :smiley-bounce022 Gleder meg også veldig til oul! Da håper jeg at alt står like bra til å at dem bekrefter kjønnet nok en gang (fikk vite i uke 13 at det var 90 % sikkert at det var jente) å det hadde jo vært veldig gøy da jeg har en gutt ifra før:angel8 selvom kjønnet har ikke noe betydning! :Heartblue:Heartpink

Hehehe har det heeelt motsatt jeg :p her går tiden så saaaaaakte, men så har jeg hatt lange dager i senga og da :p blir kanskje bedre nå som jeg er delvis tilbake i jobb :)

Kjæresten derimot synes tiden flyr :D

Eg syns det går veldig fort. Er veke 13+4 i dag. Eg blei omplassert på arbeid for 14 dager sia, så er masse nytt å spennande å sette seg inn i. Ungene har fått vete da og dei gleder seg mykje[emoji173]️

Det går fort. Særlig nå når vi er i 2018, det året hvor babyen skal bli født!

Selv om jeg har vært og er veldig dårlig, synes jeg likevel tida går ganske fort.

I mitt første svangerskap synes jeg det sneglet av sted. Visste til enhver tid hvor mange uker og dager jeg var.

Nå har jeg jo en treåring og har det liksom ikke travelt sånnsett. Vet at ikke fødsel og barseltida trenger å være en dans på roser for å si det sånn :P så jeg har ikke noe hastverk og da går tida fortere

Back
Topp