Tiden har gått så fort

Synes det går skamfort[emoji31] men det er kanskje fordi jeg har 2 fra før denne gangen. Rart med det: svangerskap nummer 1 visste jeg nøyaktig hvor mange uker og dager jeg var på vei, og hvor mange dager det var til termin, når alle milepælene i foster utviklingen var. Med nummer 2 visste jeg hvor mange uker jeg var på vei, og hvor mange uker det var igjen. Med nr 3 nå, veit jeg at jeg har termin 30.juni liksom [emoji23]

Er 15+6 nå, og synes det går så treigt. mulig det er fordi jeg er så tett i bihulene og ikke får sove noe særlig om natta. Håper jeg blir friskere snart, så jeg kan jobbe litt igjen

Synes det går skamfort[emoji31] men det er kanskje fordi jeg har 2 fra før denne gangen. Rart med det: svangerskap nummer 1 visste jeg nøyaktig hvor mange uker og dager jeg var på vei, og hvor mange dager det var til termin, når alle milepælene i foster utviklingen var. Med nummer 2 visste jeg hvor mange uker jeg var på vei, og hvor mange uker det var igjen. Med nr 3 nå, veit jeg at jeg har termin 30.juni liksom [emoji23]
Kjenner meg igjen. Med nr 1 visste jeg akkurat hvor mange uker og dager og synes tiden sneglet avgårde. Nå vet jeg ca hvor mange uker jeg er, fordi jeg sjekker inne på appen et pr ganger i uka, men går i surr :P husker ikke akkurat hvor langt på vei jeg var på den første ultralyden for eksempel. Sånn 6-7 uker kanskje?

Hehe. Og jeg er over 15 uker nå og synes det har gått og går fort til tross for at jeg er i kjempedårlig form og har vært det hele graviditeten.

Back
Topp