tiden går så seint....

Var på vekstkontroll i går, da trodde han hun var 4100g så blir spent på hbor stor hun blir til slutt. Jeg kan gå i 5 dager til :(
Min var 4255g dagen før termin, helt perfekt det altså. [emoji173] Og vi har nettopp pakket vekk str. 50, han blir fire uker nå på mandag.

vel.. jeg er 13 dager over menstermin, 1 dag over tidlig ultralydtermin og orinær ul termin er 30.. skal på kontroll i begynnelsen av juli.. skal sies at jeg ikke er 100% sikker på eggløsning, så derfor er mens termin noe usikkert.. men ut ifra sex så kan ikke termin være seinere enn 22! :) da med forbehold om at sædceller kan leve i 5 dager. så noe skiller de uansett...

Krysser fingrene får at det skjer noe snart. Synes at 13 dager i forskjell er stor forskjell uansett...

Krysser fingrene får at det skjer noe snart. Synes at 13 dager i forskjell er stor forskjell uansett...
Ja.. men tipper menstermin er feil! Men termin er uansett feil med minst 8 dager... :( håper virkelig det skjer noe snart! da hun er estimert til å bli ganske stor ved termin...

Termin i morgen. Masse maserier, løs mage og kvalme. Vært sånn i ganske mange dager nå, så er rimelig lei. Får ikke sove om nettene for det virker som alt skal starte, før alt bare stopper opp.. Nå kom varmen tilbake og, så han må ut rimelig snart. Jeg kan virkelig ikke gå 11 dager over i denne temperaturen. Har tilbragt dagen i undertøy på senga med et vått håndkle på kroppen og en vifte. Temperaturen inne har ligget på 29/30 grader i dag. Venter på å få installert air condition, men har ikke avtale før i midten av juli..:arghh:

Ja.. men tipper menstermin er feil! Men termin er uansett feil med minst 8 dager... :( håper virkelig det skjer noe snart! da hun er estimert til å bli ganske stor ved termin...
Sender føde støv:Heartbigred

Min gutt var stor til fødsel. 4696 kg og 53 cm og han var den letteste fødselen. Bare husk når det skjer så pust med riene, få i deg godt med søvn og et godt måltid.

Jeg heier på deg:Heartred

Sender føde støv:Heartbigred

Min gutt var stor til fødsel. 4696 kg og 53 cm og han var den letteste fødselen. Bare husk når det skjer så pust med riene, få i deg godt med søvn og et godt måltid.

Jeg heier på deg:Heartred
åh tusen takk for fine ord og ikke minst støv :Heartred:Heartred:Heartred
er bedre at baby er for stor enn for liten spør du meg, selv om jeg ikke skjønner hvorfor hun er så stor... både jeg og barnefar var knøtt små:love2

Termin i morgen. Masse maserier, løs mage og kvalme. Vært sånn i ganske mange dager nå, så er rimelig lei. Får ikke sove om nettene for det virker som alt skal starte, før alt bare stopper opp.. Nå kom varmen tilbake og, så han må ut rimelig snart. Jeg kan virkelig ikke gå 11 dager over i denne temperaturen. Har tilbragt dagen i undertøy på senga med et vått håndkle på kroppen og en vifte. Temperaturen inne har ligget på 29/30 grader i dag. Venter på å få installert air condition, men har ikke avtale før i midten av juli..:arghh:

Sånn har jeg også hatt det i dagesvis, termin lørdag. Var på kontroll på sykehuset i
er bedre at baby er for stor enn for liten spør du meg, selv om jeg ikke skjønner hvorfor hun er så stor... både jeg og barnefar var knøtt små:love2

Hørte et sted at de ikke legger på seg mer en 20 gram om dagen på slutten, så det er ikke sikkert hun blir enormt stor selv om hun lar vente på seg litt. Jordmoren min så dessuten at de ofte går ned litt i vekt på overtid, da morkakefunksjonen gjerne blir litt dårligere.

Er litt begge deler det. Odin havnet inn på nyfødt intensiv pga han ikke klarte å holde kroppstemperatur eller blodsukkeret. Men de sa at det var mer normalt når de bikket 4500 gr.

Back
Topp