Tiden går så seint....

Bøll3frø3t

Flørter med forumet
Januarskatter 2015
Normalt sett går tiden kjempe fort... men disse ukene her går så treigt. Vente og venter på at du er trygt over de 12 ukene... gaaaah why does it take so long... og jeg er bare 4 + 5 ☺ *ler*

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hehe, skjønner godt hva du mener, og jeg er to dager mindre enn deg :( Tiden går så altfor seint, men håper den går litt fortere når vi får ferie og skattepenger :) Da skal det nemlig pusses opp her, så får nok å henge fingrene i :D

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Normalt sett går tiden kjempe fort... men disse ukene her går så treigt. Vente og venter på at du er trygt over de 12 ukene... gaaaah why does it take so long... og jeg er bare 4 + 5 ☺ *ler*

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Skjønner så hva du mener, og føler det på samme måte selv. Vil bare at tiden skal gå kjempefort frem mot slutten av juni slik at jeg er over de 12 ukene. Jeg er bare 5+5 idag. Føler det går senere når jeg er så trøtt og sliten, for da slapper jeg mer av og har ikke så mye å henge fingrene i heller...

Såå enig!! Vet fra sist at graviditeten vil gå fort, men disse første, usikre ukene går alt for sakte!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er 5 + 4. Vil så gjerne være over 12 uker nå.... Håper tiden flyr :D Det er vertfall en fin tid å vente på. Mai - august er måneder som flyr veldig fort avsted syns jeg :)

Jeg er like langt på vei som deg :-) og tiden har aldri gått så sakte som nå. "Tiden går så fort når du går gravid"...yeah right.... En smule utålmodig kanskje? :-D

Jeg er 5+4 i dag, tar uendelig lang tid! Gleder meg til å kunne fortelle den store nyheten med alle jeg er glad i! Foreløbig holder vi det for oss selv ;)

Jeg er 4+2 og er enig i at tiden går utrolig sent.. ;) men de to andre fasene går somregel utrolig fort. Det er jo veldig mye spenning(og bekymring!!) i de første 12 ukene :) Jeg gleder meg til magen kommer ordentlig, for jeg synes gravide er det fineste som finnes :) <3

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

De første ukene før man føler seg helt "trygg" går veldig seint:p men resten av svangerskapet flyr avgårde:-)

Back
Topp