Tiden går fort damer :D

Jeg syns det går litt i rykk og napp:oops: noen perioder går veeeeldig sakte. Så jeg ser alltid fram til svangerskapskontrollene, for da vet jeg at det har gått ca fire uker:D

Så hjelper det å ha ting å se frem til, eks påsken, og 17 mai, for da er man liksom ett skritt nærmere juli;)

Jeg syns det går litt i rykk og napp:oops: noen perioder går veeeeldig sakte. Så jeg ser alltid fram til svangerskapskontrollene, for da vet jeg at det har gått ca fire uker:D

Så hjelper det å ha ting å se frem til, eks påsken, og 17 mai, for da er man liksom ett skritt nærmere juli;)

Jeg ser heller mer fram til pinsa, skal jobbe både påske og 17 mai så ikke mye å se fram til egentlig haha men pinsa skal vi reise bort og jeg gleder meg virkelig :D

Jeg ser heller mer fram til pinsa, skal jobbe både påske og 17 mai så ikke mye å se fram til egentlig haha men pinsa skal vi reise bort og jeg gleder meg virkelig :D

dæven, vi har pinse også :wideyed: haha glemte jeg helt! plutselig ble kalenderen veldig full likevel:p da går det kanksje ikke så sakte likevel da.:D
Uff 17 mai syns jeg egentlig bare er stress:p vurderer å bare holde meg inne, umulig å ta seg fram i Oslo sentrum:sorry:

dæven, vi har pinse også :wideyed: haha glemte jeg helt! plutselig ble kalenderen veldig full likevel:p da går det kanksje ikke så sakte likevel da.:D
Uff 17 mai syns jeg egentlig bare er stress:p vurderer å bare holde meg inne, umulig å ta seg fram i Oslo sentrum:sorry:

Haha skjønner deg godt :P Jeg sendte frøkna med mamma eller farmoren hver 17 mai etter søstra mi døde. Men i fjor når hun hadde startet på skolen var det gøy å skulle ut å se henne i skoletoget og borgertoget. Vi var jo hele dagen alene men gud som vi koste oss allikevel :) jeg får heldigvis med meg skoletoget før jeg skal på jobb for det vil jeg se nå som frøkna går der :)

Men pinsa er jo en fantastisk tid og jeg gleder meg så vanvittig til da :D

Haha skjønner deg godt :p Jeg sendte frøkna med mamma eller farmoren hver 17 mai etter søstra mi døde. Men i fjor når hun hadde startet på skolen var det gøy å skulle ut å se henne i skoletoget og borgertoget. Vi var jo hele dagen alene men gud som vi koste oss allikevel :) jeg får heldigvis med meg skoletoget før jeg skal på jobb for det vil jeg se nå som frøkna går der :)

Men pinsa er jo en fantastisk tid og jeg gleder meg så vanvittig til da :D

Tror nok barn har mere glede av 17 mai enn voksne:) Løpe rundt i Oslo sentrum med gravid mage, eneste fordele der er at jeg kan brøyte meg forbi store folkemengder:D haha, yes jeg hadde planer om det:p

Tror nok barn har mere glede av 17 mai enn voksne:) Løpe rundt i Oslo sentrum med gravid mage, eneste fordele der er at jeg kan brøyte meg forbi store folkemengder:D haha, yes jeg hadde planer om det:p

Det trur jeg og, jeg satt å kikka på at frøkna leka på lekeplassen mens folk drakk øl og kosa seg :P men følte det hadde blitt feil å drikke øl der jeg satt helt alene haha

Ja man må jo bruke magen til noe fornuftig :P

Uff, ja, jeg får jo litt dårlig samvittighet av å klage også. Stort sett klager jeg når formen er god. Jeg tror nok jeg blir gående hjemme til fødsel. Jeg har født prematurt to ganger før, så jeg må holde meg i ro.

Men hva gjør dere i løpet av en dag? Akkurat nå består dagene av å spise sjokoladekjeks og drikke te ...

Hvor premature har de andre vært ?? Hvilken uke :)? Ja da er det jo bare å holde seg i ro <3

Ser som regel på serier, gjør husarbeid, pleier sy(men ikke nå pga bekken) og ha div småprosjekter på gang, små oppussing, ellers så blir det mye sofaen :p

Synest det går både fort og sakte på same tid ;) begynner å bli utålmodig og litt lei allereie, og er berre i veke 23 :-(

Uff, ja, jeg får jo litt dårlig samvittighet av å klage også. Stort sett klager jeg når formen er god. Jeg tror nok jeg blir gående hjemme til fødsel. Jeg har født prematurt to ganger før, så jeg må holde meg i ro.

Men hva gjør dere i løpet av en dag? Akkurat nå består dagene av å spise sjokoladekjeks og drikke te ...

Det er jo perfekt for å lære seg noe nytt.. Strikking, matlaging, litt språk, je vet ikke.. Noe du interesserer deg for! :D

Ja tiden bare flyr synes jeg. 13 uker igjen til termin :nailbiting:

Syns tiden flyr.. Har to jenter fra før,så de holder en i aktivitet + at vi bygger på huset og kan så smått begynne å kjøpe inn ting og få ting litt på plass i noen av rommene.. Er smånervøs for at de ikke skal bli ferdig tidlig nok til at alt blir ferdig,men satser på at de er ferdige mot slutten av april :D ble 100% sykmeldt pga kranglete bekken,men håper jeg kan jobber noen timer et par-tre dager i uken etter hvert. Nå skal jeg bare kose meg hjemme

Synes tiden går utrolig fort. Sikkert fordi jeg har en datter på snart 2 år, og etter man får barn så bare flyr tiden :P Forrige svangerskap virka som en evighet, hehe

Back
Topp