Tiden går fort damer :D

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Tenk, nå går vi snart inn i april :D jeg syntes ikke nyttår er lenge siden, og nå har det gått 3 mnd inn i året, og det er defor snart 3 mnd igjen til juli mnd vår er her :o 3 mnd høres så lite ut, jeg gleder meg sååå :D

Våren gjør jo at dagene går så mye fortere også, syntes jeg :D er så gøy å endelig se ordentlig gravid ut og være litt utti svangerskapet :D fler som tenker mye over tiden :D?

En mai sniker som føler seg helt enig :D Har termin 31mai, så kan hende jeg går over og havner her.

Ting er tungt nå, men er også så deilig <3

En mai sniker som føler seg helt enig :D Har termin 31mai, så kan hende jeg går over og havner her.

Ting er tungt nå, men er også så deilig <3
Får da ikke håpe du kommer her, for da må du gå over en mnd over :p dette er juli gruppa - ikke juni. Haha :D

Nei helt hit håper jeg du ikke må, hihi :D Men skjønner godt du gleder deg ENDA mer som er så nærme :D utrolig spennende :D

Jaaaa, tiden går fort og det er jeg glad for! Gleder meg noe helt sinnsykt til juli! Nå er det påske og vips er det mai.. Og mai er jo en så deilig måned i seg selv :) deretter tre uker før permisjon og DA snakker vi, Hehe :)

Nehei, tiden går saaakte! Jeg er sykemeldt, og det er drepende kjedelig. Er det flere som går hjemme og tråkker? Hvordan får dere tiden til å gå? Jeg lengter meg sykt tilbake til jobb.

Tiden flyr! Syns nettopp vi fant ut at jeg var gravid, nå er vi over halvveis allerede :O Er litt småstressa fordi vi ikke har kjøpt inn så mye, og selv om vi ennå har ganske god tid, så vet jeg at tiden går så vanvittig fort!

Ja tiden går for det meste veldig fort. Og så lenge jeg får jobbet frem til permisjonen starter så går tiden nok fortere unna. Men etter påske får vi ny turnus og da må noe gjøres da jeg ikke orker å skulle jobbe til 23 om kvelden. Så litt spent på hvordan det skal løses.

Men så er det jo vår og mye som skjer så da går jo og tiden ganske fort :)

Nehei, tiden går saaakte! Jeg er sykemeldt, og det er drepende kjedelig. Er det flere som går hjemme og tråkker? Hvordan får dere tiden til å gå? Jeg lengter meg sykt tilbake til jobb.

Føler litt som deg her. Går på svangerskapspenger. Men når jeg ser tilbake så har det på en måte gått litt fort allikevel:)

Jaaaa, tiden går fort og det er jeg glad for! Gleder meg noe helt sinnsykt til juli! Nå er det påske og vips er det mai.. Og mai er jo en så deilig måned i seg selv :) deretter tre uker før permisjon og DA snakker vi, Hehe :)

Ja, påske, 17 mai, vips så er vi der :o

Ja jeg går hjemme men er ufør da, så gått hjemme siden jeg var 17 år gaske så vandt med det :p men selvfølgelig, litt annerledes de dagene jeg faktisk kjeder meg, da har jeg "bra dager" og er veldig glad for å kjede meg :)

Hvor lenge er du sykmeldt :)?

Tiden flyr! Syns nettopp vi fant ut at jeg var gravid, nå er vi over halvveis allerede :O Er litt småstressa fordi vi ikke har kjøpt inn så mye, og selv om vi ennå har ganske god tid, så vet jeg at tiden går så vanvittig fort!

Føler med deg :p vi har ikke kjøpt stort selv pga vi venter på å kjøpe hus... Vil flytte før jeg føder :p

Så gøy å tenke at det snart er 3 mnd til Juli :D

Ja jeg går hjemme men er ufør da, så gått hjemme siden jeg var 17 år gaske så vandt med det :p men selvfølgelig, litt annerledes de dagene jeg faktisk kjeder meg, da har jeg "bra dager" og er veldig glad for å kjede meg :)

Hvor lenge er du sykmeldt :)?

Uff, ja, jeg får jo litt dårlig samvittighet av å klage også. Stort sett klager jeg når formen er god. Jeg tror nok jeg blir gående hjemme til fødsel. Jeg har født prematurt to ganger før, så jeg må holde meg i ro.

Men hva gjør dere i løpet av en dag? Akkurat nå består dagene av å spise sjokoladekjeks og drikke te ...

Uff, ja, jeg får jo litt dårlig samvittighet av å klage også. Stort sett klager jeg når formen er god. Jeg tror nok jeg blir gående hjemme til fødsel. Jeg har født prematurt to ganger før, så jeg må holde meg i ro.

Men hva gjør dere i løpet av en dag? Akkurat nå består dagene av å spise sjokoladekjeks og drikke te ...

Høres ut som mine dager det der, for energien min er svekket. Men på gode dager så får jeg vasket huset f.eks. I dag kommer det en elektriker på befaring så jeg må rydde ut av barnerommet her. Strikking og sying er også noe som står på planen min:)

Jeg er 100% sykemeldt, men synes allikevel tiden har gått kjempefort!! Er i uke 27 allerede (26+1) ❤️

Back
Topp