Tiden er inne :) (oppdatert)

# one million #

Glad i forumet
da var pregnyl satt :) 10.000 ie. Var på UL idag og folikkene hadde vokst seg store og fine 6 stk på hver side. så da blir det uttak på onsdag :) flere som har uttak di kommende dagene? :)

Veldig spennende! Flott antall follikler:-) Gikk det greit med Pregnylen? Synes den er skummel med de glassampullene.. Forrige gang kom det glasskår oppi injeksjonsvesken! Neste gang skal jeg kjøpe flere pakker, så har jeg i reserve. Holdt på å bli fullstendig krise! Glasskåret kom jo ikke inn i sprøyta, så det gikk jo greit..

Veldig spennende! Flott antall follikler:) Gikk det greit med Pregnylen? Synes den er skummel med de glassampullene.. Forrige gang kom det glasskår oppi injeksjonsvesken! Neste gang skal jeg kjøpe flere pakker, så har jeg i reserve. Holdt på å bli fullstendig krise! Glasskåret kom jo ikke inn i sprøyta, så det gikk jo greit..
Tok på meg tykke hansker for og knekke ampullene, så det gikk greit. Forrige gang skar jeg fingeren når jeg knakk di ! Skulle egentli ha otrivelle men ingen apotek i tromsø hadde det inne så da ble det pregnyl..

Spør om å få med en slik plastikk topp til å knekke de ambullene. Da jeg startet opp på riksen fikk jeg en slik i pakken. Da slipper du å skjære deg på fingeren. Og det blir litt ferre knuste :)

Masse lukke til!! :)

Spør om å få med en slik plastikk topp til å knekke de ambullene. Da jeg startet opp på riksen fikk jeg en slik i pakken. Da slipper du å skjære deg på fingeren. Og det blir litt ferre knuste :)

Masse lukke til!! :)
Tenkte ikke på det før jeg kom hjem, men nå er det satt og håper jeg slipper å knekke flere ampuller på noen år ;)

Da har di tadd ut egg :) 11 stykk denne gangen :smiley-bounce012 første gang var det 10 stk. Så er spent på svaret i morgen om hvor mange som er befruktet og om di skal sette inn fredag eller mandag. Og om jeg får 1 eller to egg inn :)

Da har di tadd ut egg :) 11 stykk denne gangen :smiley-bounce012 første gang var det 10 stk. Så er spent på svaret i morgen om hvor mange som er befruktet og om di skal sette inn fredag eller mandag. Og om jeg får 1 eller to egg inn :)
Så spennende :D Gleder meg til oppdatering :D

Hurra for kjempeflott resultat!! :D :D :D

Så spennende:-) Masse lykke til med innsett :D

7 av 11 egg var blidd befruktet :) jeg er fornøyd med det.. Men di var litt usikker på når di skulle sette inn. Så dem skulle ringe meg i morgen å gi beskjed om det ble på lørdag eller mandag så jeg er spennt :) skulle se på utviklinga i morgen på eggene

Så herlig!! ♡♡ ska bli spennende å følge med nå :) :) :) ååå gleder meg til innsett nå!! ;)

Super uttelling så langt! Spennende om de lar eggene ligge enda litt ekstra tid og hvor mange som eventuelt havner på frys. Lykke til med fortsettelsen! :)

Alle 7 var bra idag også men 2 av dem delte seg litt senere enn di andre men di kunne komme seg. Innsett imorgen kl 09.30 :) skulle se først hvordan formen min var men regnet med å sette inn 2 stk :)

Last edited:
Da er det satt inn 2 fine 10 delte egg :) 2 på frys og 3 skulle dyrkes vidre til mandag ! To var jo tregere enn di andre og 1 hadde stoppet opp. Men di skulle dyrke alle tre for og se om di kom seg :)

Back
Topp