# one million #
Glad i forumet
da var pregnyl satt
10.000 ie. Var på UL idag og folikkene hadde vokst seg store og fine 6 stk på hver side. så da blir det uttak på onsdag
flere som har uttak di kommende dagene? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok på meg tykke hansker for og knekke ampullene, så det gikk greit. Forrige gang skar jeg fingeren når jeg knakk di ! Skulle egentli ha otrivelle men ingen apotek i tromsø hadde det inne så da ble det pregnyl..Veldig spennende! Flott antall folliklerGikk det greit med Pregnylen? Synes den er skummel med de glassampullene.. Forrige gang kom det glasskår oppi injeksjonsvesken! Neste gang skal jeg kjøpe flere pakker, så har jeg i reserve. Holdt på å bli fullstendig krise! Glasskåret kom jo ikke inn i sprøyta, så det gikk jo greit..
Tenkte ikke på det før jeg kom hjem, men nå er det satt og håper jeg slipper å knekke flere ampuller på noen årSpør om å få med en slik plastikk topp til å knekke de ambullene. Da jeg startet opp på riksen fikk jeg en slik i pakken. Da slipper du å skjære deg på fingeren. Og det blir litt ferre knuste
Masse lukke til!!![]()
første gang var det 10 stk. Så er spent på svaret i morgen om hvor mange som er befruktet og om di skal sette inn fredag eller mandag. Og om jeg får 1 eller to egg inn Så spennendeDa har di tadd ut egg11 stykk denne gangen
første gang var det 10 stk. Så er spent på svaret i morgen om hvor mange som er befruktet og om di skal sette inn fredag eller mandag. Og om jeg får 1 eller to egg inn
![]()