TID FOR Å PRATE ♧

Ja vi håper også det. 6 timer siden siste runde med oppkast. Nå drakk hun endel eplejuice, så får vi se om det holdes nede.

Vi må i banken idag og signere lånepapirer, så bestemor må komme å passe. Håper hun slipper oppkast mens hun er her!!!

Vi vasker oss sår på hendene, så håper vi slipper unna!!!
Lykke til! :-D

Satser på det er over nå. Klorin er en fin ting, men tipper du vet det hehe.
 
God morgen
Vi har ikke de beste nettene for tiden, men set værste er veldig tidlig morgen :p
Så her er det film i sengen enda.
I dag skal vi igjen opp i akebakken for å grille og ake/gå på ski, med søs og fire tantebarn! Det gleder vi oss veldig til. Der blir vi nok til jeg skal på senvakt, så passer søs på ungene til mannen kommer hjem fra jobb.
Ha en fin dag
Urolige netter kanskje fordi han drømmer om bhg? :p

Kos dere på tur!
 
Lykke til! :-D

Satser på det er over nå. Klorin er en fin ting, men tipper du vet det hehe.
Vi har klorin spray, som vi sprayer i balja etter bruk. Og så skal jeg ta en runde rundtom med den etterpå tenker jeg.
 
Marian87: Jeg får så vondt av den jenta :( og dere å! Er helt grusomt å se barnet sitt ha det så vondt! :( håper det har blitt bedre nå :) jeg bruker foresten poser oppi bøtte når ungene har kasta opp :) kjekt å bare kaste i containeren :p kansje dere skulle hatt karneval hjemme når hun er frisk? :) så kan du og mannen kle dere ut å :p hehe


Fru H: så flink du er som finner på så morsomme ting for guttene :D blir nol ekstra gøy med andre barn også :)


Lennypenny: så gøy med shopping :D skulle ønske vi hadde råd til det å! :p greit å få gjort unne ting mens barna er o bhg ja :) så herlig bilde da :D


Helluu :)
En god natt her (føler jeg ikke skal skrive så mye om det idag) :p
Idag skulle tigergruppa (5-6års gruppa i bhgen) til biblioteket for å høre eventyr om "de tre bukkene bruse" og "pannekaka", så skulle dem få pannekaker i bhgen til lunsj :) regner med at det er resten av ungene som har fått lage det :p
Ellers har jeg ikke gjort stort enda. Har noen klær som må brettes og klesvask som må henges opp! *gjesp*
Også skal jeg begynne å gjøre klar til pai middag :)

Håper alle får en fin dag!
 
En herlig formiddag ute!!!
Vi må bare få til slikt oftere :)
Snakket om å kanskje overnatte ute snart!
Nå er det jobb på meg!
 
En herlig formiddag ute!!!
Vi må bare få til slikt oftere :)
Snakket om å kanskje overnatte ute snart!
Nå er det jobb på meg!
Overnatte ute har vi enda til gode. Tror vi skal være pysete og starte om sommeren :p
 
Overnatte ute har vi enda til gode. Tror vi skal være pysete og starte om sommeren :p
Jeg fikk plutselig så lyst :p
Det hadde nok vært en kjempeopplevelse for ungene. Og i værste fall kan vi bare gå hjem :)
 
Hermine sover på madrass på stuegulvet i kveld.

Hun ville ikke sove alene, og jeg trengte litt tid i sofaen alene.

Håper inderlig hun blir å sove godt i natt, for hun har ikke hatt noen god natt eller dag.

Vi fikk signert lånepapirer idag slik at banken gir pengene til huseier og vi kan overta på mandag. :D

Har bestilt malere som skal komme tirsdag å male Hermines rom og kjøkkenet. Vi er så slitne nå at vi klarer ikke å male selv. Men det blir iallfall gjort før vi flytter inn. :)
 
Hermine sover på madrass på stuegulvet i kveld.

Hun ville ikke sove alene, og jeg trengte litt tid i sofaen alene.

Håper inderlig hun blir å sove godt i natt, for hun har ikke hatt noen god natt eller dag.

Vi fikk signert lånepapirer idag slik at banken gir pengene til huseier og vi kan overta på mandag. :D

Har bestilt malere som skal komme tirsdag å male Hermines rom og kjøkkenet. Vi er så slitne nå at vi klarer ikke å male selv. Men det blir iallfall gjort før vi flytter inn. :)
Så godt å kunne sette bort den jobben! Det hadde jeg gjort glatt om det var så mye annet å tenke på!!
Fortsatt god bedring til H!
 
Så godt å kunne sette bort den jobben! Det hadde jeg gjort glatt om det var så mye annet å tenke på!!
Fortsatt god bedring til H!
Vi har også valgt å bruke vaskebyrå for å vaske ut den gamle leiligheta. Sparer energi der det spares kan
 
Vi har også valgt å bruke vaskebyrå for å vaske ut den gamle leiligheta. Sparer energi der det spares kan
Det tror jeg ikke at jeg hadde nølt med selv ;)
Genialt at man kan gjøre det!
 
Det tror jeg ikke at jeg hadde nølt med selv ;)
Genialt at man kan gjøre det!
Ja, er veldig glad for at vi har råd til det. Krever jo veldig mye energi og tid med den vaskinga. Da kan vi heller bruke tid sammen og kose oss i det nye huset. Det gleder jeg meg så innmari til. :)
 
Ja, er veldig glad for at vi har råd til det. Krever jo veldig mye energi og tid med den vaskinga. Da kan vi heller bruke tid sammen og kose oss i det nye huset. Det gleder jeg meg så innmari til. :)
Det er mye å se frem til :)
Jeg gleder meg til å se jeg også :-D
 
God natt jenter :-D
Håper alle barn og voksne sover godt i natt.... Er supertrøtt etter mye sjæving i dag....
Snakkes i morgen :-D :-D
 
Natta :)
 
Ny dag...like trøtt. :p

Var i seng kl 22 og fikk sove noenlunde godt til kl 05.30, da kasta Hermine opp på nytt. :(

Etter dusjing og vask av sengetøy sto vi opp, men jeg er trøtt som en strømpe.

Blir sofa og tv idag også da. Jeg er leeeeeeei!!!!! :oops:

Drikker kaffe og fantaserer om en lur. :p

Hva skal dere idag?
 
Ny dag...like trøtt. :p

Var i seng kl 22 og fikk sove noenlunde godt til kl 05.30, da kasta Hermine opp på nytt. :(

Etter dusjing og vask av sengetøy sto vi opp, men jeg er trøtt som en strømpe.

Blir sofa og tv idag også da. Jeg er leeeeeeei!!!!! :oops:

Drikker kaffe og fantaserer om en lur. :p

Hva skal dere idag?
Neiognei! Trodde dere var ferdig nå, jeg..:( Hvordan er formen hennes? Håper fantasien din går i oppfyllelse.:)
 
Ny dag...like trøtt. :p

Var i seng kl 22 og fikk sove noenlunde godt til kl 05.30, da kasta Hermine opp på nytt. :(

Etter dusjing og vask av sengetøy sto vi opp, men jeg er trøtt som en strømpe.

Blir sofa og tv idag også da. Jeg er leeeeeeei!!!!! :oops:

Drikker kaffe og fantaserer om en lur. :p

Hva skal dere idag?
At hun ikke skulle slippe nå :(
Ikke noe rart at du er helt utslitt!!
Kaffe og frokost her. Jeg leverte Lillebror til frokost i Bhg, han fikk ha med en flaske med melk, og det gikk veldig bra!
T og jeg er bare hjemme til fetterne kommer på besøk :)
 
Back
Topp