Apropos barnehage. De fleste holder seg nok som oftest til det med å bytte over fra høsten det året dem fyller 3 år
Emira og hennes vennine (født i november) fikk være igjen på liten avdeling et år ekstra om vi ville det, siden dem var født så sent på året og dem ikke trengte å gi plassene til noen andre barn akkurat det året
det syns jeg var veldig greit med Emira, for hun er så veldig vanemenneske og blir lett usikker! Så hun hadde godt av å vente til hun var ca 3,5 år med å bytte avdeling
Når det kommer til Liana, så er hun en helt annen type. Hun er trygg på seg selv, ganske tillitsfull og kjenner allerede barn og ansatte på stor avdeling
(er jo en ganske liten bhg).. også blir hun flyttet over med de to andre som er født i samme året
dem leker hun mye med
God dag
Morgenen var heldigvis normal her idag! Hehe.. alle ungene var blide og fornøyde med å komme i bhgen
Leoh har til og med begynt å omtrent hoppe ned fra fanget mitt så fort han har fått på tøflene, og vinker mens han sier "hade", og tusler inn på avdelingen
sånn har han gjort i et par uker nå! Før det så måtte jeg ha han på fanget til jeg skulle gå, for så å levere han til en voksen
Her er det ikke mye planer! Vondt i hode/nakke og menssmerter!.. skal ut å handle snart..