TID FOR Å PRATE ♧

Her går alt fint vettu, takk som spør :) forkjølelsene vil ikke slippe helt taket da, men ellers er alle i god form :)

Så spennede stil :D sikkert stas for mannen å det da? :p gleder meg til å se bilder :D *hint hint*
Kjipt med sykdom. Håper dere blir bedre :)

Ja, han liker nok det godt. :)
Blir bilder etterhvert :)
 
Nei vi har nesten ikke pakket noenting. :p

Satser på å ta alt til helgen. Ikke noe stress egentlig, for vi flytter ikke inn før 7.mars ;)

Kjekt å være i gang kan jeg tenke meg. Vi skal leie flyttebil og ta hele lasset på en gang.
Ja, greit å få unna litt :)

Pappa har en sånn veldig stor henger og en toyota hiace pluss vi har 2 biler og en vanlig henger. Så vi får med alt nå på søndag. Men greit å få opp utemøbler/gassgrillen etc. Tar så plass :)

Fikk kjøpt et slags hagetelt av de som bor der, beige og fint. Blir kos :)

Gleder dere til å flytte til større plass? :)
 
Hermine har fått omgangssyke. :(

Hun har holdt på i ett hele natta stakkars. Har så innmari vondt av henne. :( Gråter og brekker seg og gråter.

Vi så på tv til kl 03.30 men da slokna hun av utmattelse, kaster opp i søvne og sover videre.

Jeg er så sint på den barnehagen!!! Hun skal IKKE tilbake dit. :mad:

Nå går hun glipp av karnevalet som hun har gleda seg til i ukesvis. :(
 
Hermine har fått omgangssyke. :(

Hun har holdt på i ett hele natta stakkars. Har så innmari vondt av henne. :( Gråter og brekker seg og gråter.

Vi så på tv til kl 03.30 men da slokna hun av utmattelse, kaster opp i søvne og sover videre.

Jeg er så sint på den barnehagen!!! Hun skal IKKE tilbake dit. :mad:

Nå går hun glipp av karnevalet som hun har gleda seg til i ukesvis. :(
Uff!!! Stakkars :'( Håper det går raskt over og at dere slipper unna.

Hadde heller ikke tatt hun tilbake dit. Altfor mye sykdom :-( :-(
 
Hermine har fått omgangssyke. :(

Hun har holdt på i ett hele natta stakkars. Har så innmari vondt av henne. :( Gråter og brekker seg og gråter.

Vi så på tv til kl 03.30 men da slokna hun av utmattelse, kaster opp i søvne og sover videre.

Jeg er så sint på den barnehagen!!! Hun skal IKKE tilbake dit. :mad:

Nå går hun glipp av karnevalet som hun har gleda seg til i ukesvis. :(
Dette er for ille altså :(
 
Uff!!! Stakkars :'( Håper det går raskt over og at dere slipper unna.

Hadde heller ikke tatt hun tilbake dit. Altfor mye sykdom :-( :-(
Hun har holdt på siden i går kveld, gått i ett hele natta :(

Håper det gir seg nå.
 
God morgen
Vi har ikke de beste nettene for tiden, men set værste er veldig tidlig morgen :p
Så her er det film i sengen enda.
I dag skal vi igjen opp i akebakken for å grille og ake/gå på ski, med søs og fire tantebarn! Det gleder vi oss veldig til. Der blir vi nok til jeg skal på senvakt, så passer søs på ungene til mannen kommer hjem fra jobb.
Ha en fin dag
 
Hei. Dere har skravla mye i dag :-D Har dere det fint?

FruH: Hvordan gikk det i bhg i dag/levering? :)
Marian87; Har dere pakket masse? Flytter dere til svigers i helgen? :)
Lilla87; Hvordan går det med dere? Er du på forelesning? :)

Anita87; Hvordan går det med deg og 3kløveret? :)

Har ikke rukket å lese gjennom alt :)

Vi har kjørt et stort lass i dag....
Gleder mrg til å innrede. Hele stuen skal bli arabisk inspirert... Gleder meg :-D

Er så sliten.. Så legger meg tidlig i dag. Prøve i alle fall :-D
Her går det bra.:) Hadde en tre-timers forelesning i går, men i dag er det lesedag. Må dra og møte praksislæreren min også, siden jeg skal være ute i skolen fra mandag av.;)

Skal si dere har stått på! Har dere fått flytta hele lasset nå eller?
 
God morgen
Vi har ikke de beste nettene for tiden, men set værste er veldig tidlig morgen :p
Så her er det film i sengen enda.
I dag skal vi igjen opp i akebakken for å grille og ake/gå på ski, med søs og fire tantebarn! Det gleder vi oss veldig til. Der blir vi nok til jeg skal på senvakt, så passer søs på ungene til mannen kommer hjem fra jobb.
Ha en fin dag
Mye urolig? Kanskje språket kommer seg mer? :-D
Kos dere på tur :-D
 
Her går det bra.:) Hadde en tre-timers forelesning i går, men i dag er det lesedag. Må dra og møte praksislæreren min også, siden jeg skal være ute i skolen fra mandag av.;)

Skal si dere har stått på! Har dere fått flytta hele lasset nå eller?
Lykke til :-D
Har kun kjørt ett lass. Hovedlasset på søndag. Da flytter vi inn :)
 
Vi er helt fra oss av fortvilelse over all sykdommen Hermine har fått å stri med den siste måneden. :(

Nå håper vi at vi blir ferdig med sykdom denne uken. Og starter en ny frisk med nytt hjem og ny barnehage neste uke.
 
Vi er helt fra oss av fortvilelse over all sykdommen Hermine har fått å stri med den siste måneden. :(

Nå håper vi at vi blir ferdig med sykdom denne uken. Og starter en ny frisk med nytt hjem og ny barnehage neste uke.
Ja jeg håper virkelig det gjør susen!!
Stakkars lille :(
 
Vi er helt fra oss av fortvilelse over all sykdommen Hermine har fått å stri med den siste måneden. :(

Nå håper vi at vi blir ferdig med sykdom denne uken. Og starter en ny frisk med nytt hjem og ny barnehage neste uke.
Forferdelig at hun skal være så mye syk :-(
Fælt når det står på. Det verste er over nå? Håper det!
 
Hva skal dere i dag?
Skal opp på Nordby senteret og shoppe litt til. Tenkte å kjøpe et arabisk stuebord... Er sååå fine syntes jeg :-D

Også MÅ vi spise tyrkisk lunsj. Nam!

Etter det skal vi sortere klær og bære ned en del skap i hengeren. Kjedelig. Men lettere og ta litt og litt.

Ungene er i bhg og koser seg. Så da er det lettere å få gjort noe her hjemme :-D
 
Forferdelig at hun skal være så mye syk :-(
Fælt når det står på. Det verste er over nå? Håper det!
Ja vi håper også det. 6 timer siden siste runde med oppkast. Nå drakk hun endel eplejuice, så får vi se om det holdes nede.

Vi må i banken idag og signere lånepapirer, så bestemor må komme å passe. Håper hun slipper oppkast mens hun er her!!!

Vi vasker oss sår på hendene, så håper vi slipper unna!!!
 
Hva skal dere i dag?
Skal opp på Nordby senteret og shoppe litt til. Tenkte å kjøpe et arabisk stuebord... Er sååå fine syntes jeg :-D

Også MÅ vi spise tyrkisk lunsj. Nam!

Etter det skal vi sortere klær og bære ned en del skap i hengeren. Kjedelig. Men lettere og ta litt og litt.

Ungene er i bhg og koser seg. Så da er det lettere å få gjort noe her hjemme :-D
Hvordan ser et arabisk stuebord ut?

Mmm, tyrkisk meze er så digg, og sånn flatbrød med dipp :rolleyes:
 
Back
Topp