This is my year to shine

Da har jeg blitt fru

Vi giftet oss i går. Vært en ganske stressende uke, ble til og med en høykarbodag da jeg følte for å skeie meg ut. Ble også litt kakespising i går, men gikk på vekta i stad og ligger på 100 g opp. Håper det holder seg i morgen eller at jeg går ned litt. Har trodd jeg kom til å være mye høyere opp i vekta.

Ny uke i morgen og jeg skal prøve å gjøre resten av 2011 til en fantastisk måned.
emoticon 
 
Gratulere så mye med bryllupet;-) gleder meg til det blir min tur(om 10år er jeg heldig):-) kjempe bra med kun 100g opp da:-) det er jo ingenting:-) lykke til videre:-)
 
Takk, Grete88.

Ble desverre 1,1 kg opp, men det var egentlig forventet. Pleier å ha 2 uker ned 1 uke opp.
Men denne uken skal jeg fokusere på kostholdet, spist litt lite i det siste føltes det + stresset av sist uke. Nå kan jeg endelig slappe av igjen
 
Da er vi over i 2012.

Det ble med hva jeg skrev 5 des. Motivasjonen dabbet av og som jeg skrev tidligere så spiste jeg for lite. Ble til at jeg fortsatte å spise høykarbo noe som resulterte i ganske vond mage og hovne fingre og bein. Gikk på vekta i dag og som forventet var det en del kg opp.

Siden jeg kjenner meg selv såpass. Tåler veldig lite karbo før vekta stiger. Ble hele 5,4 kg opp. Men jeg gir ikke opp. Nå sitter jeg her med abstidenser og hode pine. Kommer nok til å svette en del de neste dagene også. Skal lese litt mer om lavkarbo så jeg holder meg motivert.

Startvekta for 2012 er på: 132, 9 kg.
 
dette klarer du!!!
som du sier, du kjenner det godt på kroppen når du får i det for mye karbo...

jeg fokuserer på hvor ubehagelig det er for kroppen om jeg spiser noe jeg ikke bør, og da har jeg plutselig ikke lyst på det lenger!!

for prøver jeg å tenke at jeg ikke burde spise for da går vekta opp, stapper jeg bare mer... hehe...
 
Uff, hadde en utskeielse i går. Uff, uff. Håper virkelig at det ikke gir for stort utslag på vekten i morgen. Da er det første veiedag i slankekrigen. 

Ellers går det ganske bra med kostholdet. Passer på å få i med noe grønt til hvert måltid og passe på at jeg drikker nok.
Har satt meg mål for 2012 og det er å gå ned 10 kg til og da lande på - 25 kg. Hvis jeg fortsetter å gå ned så blir det bonus. 
 
Vært full av vann denne uken. Våknet opp med pølsefingre hver dag. Er flink til å drikke vann og i dag kom tanta på besøk. Snikveiing på vekta i dag, er en liten nedgang, men er fortsatt noen dager til.

Håper vannet løsner litt i løpet av de neste dagene. Føler meg uansett litt tynnere i kroppen. Begynner å se antydning til kragebein :)
 
Deilig med fridag. 

Lillebror er forskjølet så det ble bare meg og storesøster som var ute og akte. Det var kjempe gøy og slitsomt. Godt å komme hjem igjen. Måtte smake en liten bit av bollene. Kjempe gode. Nå blir det slappings resten av kvelden. 
 
Så flink du er! :-)
 
Sklei ut i går og det er min egen feil. Første måltid ble så sent på dagen at søtsuget kom senere på kvelden. Liker derfor ikke helgene noe særlig matmessig
 
Forrige uke ble 100 g opp, denne uken var 500 g ned. 
Er veldig usikker på hvordan resten av uka kommer til å bli. 
 
Ny uke: - 1,9 kg. Da er jeg 0,9 kg unna minstenotering. Åhh, må ikke begynne å slappe av nå nei. Vært mye i aktivitet uken som var, blir nok en litt roligere uke denne uken.

Gått ned hele 4,5 kg siden 2 januar, men jeg vet at mye var vann. I mars skal jeg bestille kjolen til bryllupet og trenger å ha gått ned noen cm til før den dagen.
 
Sist uke var opp 3,2 kg mensen + feil fokus på mat.
Denne uken ned 3,6 kg pga feil fokus på mat, minus matlyst og sykdom. 
 
Ligger nå ca 500 g unna minstenotering. Sykdommen hangler fortsatt i kroppen, men har smått begynt å spise litt igjen. Kan ikke huske sist gang jeg har vært så syk, så skikkelig uvant for meg. Vi får virkelig se hvordan uka blir. Har fri i morgen fra jobb, men skal jobbe resten av uken.

Vet ikke helt om jeg gidder å sette noe mål for denne uken jeg, bare det å bli frisk igjen er det som står på planen.
 
Sist uke var opp 3,2 kg mensen + feil fokus på mat.
Denne uken ned 3,6 kg pga feil fokus på mat, minus matlyst og sykdom. 
 
Ligger nå ca 500 g unna minstenotering. Sykdommen hangler fortsatt i kroppen, men har smått begynt å spise litt igjen. Kan ikke huske sist gang jeg har vært så syk, så skikkelig uvant for meg. Vi får virkelig se hvordan uka blir. Har fri i morgen fra jobb, men skal jobbe resten av uken.

Vet ikke helt om jeg gidder å sette noe mål for denne uken jeg, bare det å bli frisk igjen er det som står på planen.
 
Sliter fortsatt med sykdom i kroppen. Kostholdet er heller ikke til å skryte av, men snikveier meg innimellom. Ny veiedag igjen i morgen. 
 
Overrasket meg selv i dag med å ha nedgang på 0,6 kg. Da har jeg faktisk gått forbi minstenotering. Var veldig morsomt.
 
Mange tanker som surrer i hodet, men ikke veldig flink å skrive det ned på papiret.

Har jo mye overvektlig igjen på kroppen, men lurer selv på hvor langt ned jeg egentlig vil gå. Per i dag vil jeg hvertfall gå ned yttligere 8 kg og da vil det være - 25 kg kanskje til og med ende på - 30 kg. Målet har uansett vært str 46-48 i tøy. Per i dag bruker jeg ca str 50-52. Lenge siden jeg har kjøpt nye tøy.

Men kjenner jeg gleder meg til å bli litt mindre, har så lyst til å kjøpe en helt ny garderobe. Føler at tøyene jeg har er så gamle og tantete. Trenger en ny fresh start.
 
Lenge siden jeg har skrevet her. Prøvde jo å lure meg selv mer eller mindre siden før jul. Falt helt av laset og har hivd innpå høykarbo delux. Hatt kjempe vondt i magen og den har vært veldig oppblåst.

Fikk tilbake mitt etterlengtet motivasjon da jeg bestilte noen bluser/tunikaer fra nettet her om dagen. Valgte å bestille inn i str 48 og håper jeg klarer å komme ned til str i løpet av våren. Jeg skal også gifte meg i sept og har funnet kjolen.

Spiser litt annerledes nå enn ved forrige oppstart. Trenger nok den rolige nedtrappingen. Spiser nå lavkarbobrød med ca 5 g karbo per skive. Så ender opp med litt høyere karbogram enn ved ketolyse. Vet ikke heller hvor langt ned jeg vil være, men kommer til å ta det som det kommer.
 
Jeg veide deg meg for litt over en uke siden og da sto vekten stille på 136,2 kg.
Stolt for at jeg klarte så stoppe meg før jeg økte i vekt.

Ser at jeg virkelig ikke tåler karbohydrater da vekten virkelig skyter i taket når jeg spiser det.

Jeg har ikke vært på vekten enda, venter til fredagen, men er veldig spent på om jeg har gått ned. Snikveide meg tidlig forrige uke, men har holdt meg denne uken. Målte meg rundt magen og har gått inn ca 3 cm.

Leter fortsatt etter en brudekjole, så får se hva jeg finner etterhvert.
 
Back
Topp